Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk folkens. Mitt hjerte hamrer litt ekstra for de som skryter av gullklumpen min. ;)

JEG HAR KLIPT AV MEG DET LANGE HÅRET!!! NÅ ER DET DRITKORT!!! JEG ER SUPERFORNØYD!!! :klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du klipt deg helt kort? hvordan ble det?

krysser fingerene for deg på muntlig, dette går bra :)

du hadde en nydelig hund! er utrolig gla i hunder, har sikkert noe med at jeg har vokst opp med dem. men begge er døde :grine: bor hunden på fjellhamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du klipt deg helt kort? hvordan ble det?

krysser fingerene for deg på muntlig, dette går bra :)

du hadde en nydelig hund! er utrolig gla i hunder, har sikkert noe med at jeg har vokst opp med dem. men begge er døde :grine: bor hunden på fjellhamar?

Jepp. Helt kort. Jeg er fornøyd. Men jeg må passe på å style det riktig, ellers ser jeg ut som en kjerring :ler:

Muntlig gikk greit..... ikke no mer enn greit. C.... overlever det.

Uff, det er trist å miste et kjæledyr. :klem: Fant bor på Fjellhamar, ja. Hos kjæresten min. Da jeg flytta til Bergen, hadde jeg ambisjoner om å ha Fant hos meg innimellom... men for det første er det ikke lov å ha hunder på studentboligene, for det andre er det mindre stress for Fant om han bor ett sted. Gleder meg til å komme hjem til ham, får alltid en heftig velkomst. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sambo skal kanskje flytte til fjellhamar faktisk, sammen med 2 han jobber med.

Hils og si at det ikke er så verst på Fjellhamar. Bor man i nærheten av toget, er det bare en kjapp tur inn til byen :)

Har du klipt av deg alt håret!? Vågalt gjort, men du vet vel at alt kler den smukke  ;)

Jeg funderer på en ny frisyre, igjen, men vet ikke helt hva/hvordan, så jeg vil se det an litt tenker jeg, skal o flytte fra min klippende samboer nå også, så jeg har ikke lenger privatklipper  :)

C på muntlig er jo ikke så verst! Snart jul jo, tjihoo  :klem:

Jepp, jeg klipte av meg alt det røde, hennafargede, pistrete, slitte, stygge håret. Så nå er jeg blond igjen. Det var så stor forandring at jeg fikk oppmerksomhet fra hele frisørsalongen... :sjenert:

grattis med ferdig muntlig forresten :)

Takk!! Nå er det jul. Jippi. Har en jobbe-helg igjen før jeg får dratt til Oslo... gleder meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny frisyre, forandring fryder ofte ja! ;) Har du hatt kort hår før? Jeg klipt meg kort for snart 2 år siden og har ikke angret et sekund. Blir litt mer arbeid på morningen, men det er verdt det.

Skjønne Fant! Bare å si ifra om dere trenger barnepike. ;)

Hvordan gikk muntlig eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du blond??!! Hadde jeg liksom ikke trodd av en eller annen grunn...

Om det bildet du hadde som avatar før var deg... så må jeg si at du i alle fall kledde den fargen innmari godt!!

:ler: Jeg har ikke vært blond på åtte år, så jeg tror det knapt selv ;)

Den forrige avataren var meg, ja. Hennafarget hår blir man lei av til slutt.

Gratulerer med ny frisyre, forandring fryder ofte ja! ;) Har du hatt kort hår før? Jeg klipt meg kort for snart 2 år siden og har ikke angret et sekund. Blir litt mer arbeid på morningen, men det er verdt det.

Skjønne Fant! Bare å si ifra om dere trenger barnepike. ;)

Hvordan gikk muntlig eksamen?

Gjett om forandring fryder da. :) Jeg har hatt kort hår før, for ca åtte år siden. Men det er deilig å få det vekk.

Eksamen gikk forsåvidt grei. Er ikke fornøyd med den andre.... den vil jeg ta om igjen. Men så er det andre ting jeg har konsentrert meg om i det siste, så jeg har meg selv å takke.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... ok... here goes nothing

Min kjære - hemlis - ok

Stesønn 1 - Gavekort? Klær eller spill & morro

Stesønn 2 - Samme?

Stedatter - Gavekort? Klær eller parfymeri

Mor & Far - Bok - ok

Svoger 1 - ?

Svoger 2 m barn - ?

Svigerinne m barn - ?

Mamma & Pappa - ?

Søster og mann - Gavekort på Elkjøp

Niese - Astrid Lindgren-bok og veske og digg - ok

Farmor og farfar - bok - ok

Mormor og morfar - bok - ok

Venninne 1 - sokker og undiser

Venninne 2 m. mann - ?

:overrasket: Sliter litt her assa... Svogers og svigerinne blir overlatt til min kjære... væsjego mannen. Og gavene til barna tar jeg med deres mor. Damene får styre det der. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  Sliter litt her assa... Svogers og svigerinne blir overlatt til min kjære... væsjego mannen. Og gavene til barna tar jeg med deres mor. Damene får styre det der.  :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm... ok... here goes nothing

Min kjære - hemlis - ok

Stesønn 1 - Gavekort? Klær eller spill & morro

Stesønn 2 - Samme?

Stedatter - Gavekort? Klær eller parfymeri

Mor & Far - Bok - ok

Svoger 1 - ?

Svoger 2  m barn - ?

Svigerinne m barn - ?

Mamma & Pappa - ?

Søster og mann - Gavekort på Elkjøp

Niese - Astrid Lindgren-bok og veske og digg - ok

Farmor og farfar - bok - ok

Mormor og morfar - bok - ok

Venninne 1 - sokker og undiser

Venninne 2 m. mann - ?

:overrasket:  Sliter litt her assa... Svogers og svigerinne blir overlatt til min kjære... væsjego mannen. Og gavene til barna tar jeg med deres mor. Damene får styre det der.  :sjarmor:

:overrasket:

Du vet at det er jul snart, ikke sant?

:ler: Neida, de siste gavene er nok snart i boks de, bare du hiver deg rundt. ;)

Kos deg på teater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...