Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Takk, Lamadama! :klem:

---------------------------------

Jeg sitter nå her og sipper litt jeg. Så fredsprisutdelingen og talen til Muhammad Yunus traff virkelig. Grameen Bank sitt arbeid gir håp om en bedre verden. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Shatika  :klem:

Og nei, Skya. Jeg har ikke fått gjort noe fornuftig.....  :ler:

:ler:

Hadde mine mistanker skjønner du. Men om det er en trøst så har jeg ikke gjort så mye jeg heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅNN!!! Da har jeg vasket ned hele hybelen min!! :) Fine rene badet! Jeg er flink  :klappe:  Nå har jeg gjort noe fornuftig!!!  ;)

:klappe:

Så flink du er, det går som regel kjapt bare man kommer seg i gang. Jeg lever etter fremdeles etter dette jeg da: du skal holde hviledagen hellig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mee mee, Glow og Mrs. Valentine! :vinke:

Helgen har vært rolig ja! Jobbet lørdags-natta. Og ellers kunne jeg godt tenke meg å skryte av å ha gjort noe kjempefornuftig... som f.eks litt styre-arbeid... forberedelser til neste semester... men nei... skal begynne på ny frisk i morra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... i Bergen tror jeg ikke den kommer i det hele tatt... kanskje på østlandet? Vel, kjære Østland!! Jeg kommer den 18. så det er best du blir litt hvit. Bikkja mi elsker snøballkrig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper og det blir snø! det MÅ bli snø... skal til nord, så da er det kanskje en bitteliten sjanse..

hvilken hund har du forresten?

Endret av mee mee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg som skal østover til jul da, mye større sjanse for snø der antagligvis ja...

Jeg vil også ha snø til jul  :sur:

Skal sende litt snø til deg, jeg! :klem:

håper og det blir snø! det MÅ bli snø... skal til nord, så da er det kanskje en bitteliten sjanse..

hvilken hund har du forresten?

Jeg har en festlig blanding. ;) Husky, Vorsteh og Border Collie! Han er litt av en spretten fyr :ler:

Noen bilder av gullet mitt:

http://i39.photobucket.com/albums/e154/hil...ntiskogenII.jpg

http://i39.photobucket.com/albums/e154/hil...s/Fant/Lper.jpg

http://i39.photobucket.com/albums/e154/hil...tvedvinduet.jpg

Savner ham nå jeg :klem: Men jeg ser ham om ei uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det sol?????????

Ja, ser du ikke at jeg har sørget for det :-D Er i hvert sol her i Drammen.

:ler: For en herlig hund, elsker sånne mixer som ser litt "smårare" ut! De har så utrolig mye sjarm! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livlig er det rette ordet ja. En skikkelig sjarmklump. Han er grunnen til at jeg begynte å like hunder. Han så på meg, så falt jeg pladask!!! Kjæresten min har altid vært et hundemenneske, men jeg måtte bearbeides litt. Nå er jeg frelst!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...