Gjest Hilde79 Skrevet 22. november 2006 #361 Del Skrevet 22. november 2006 Kollokvie i dag og. Sier takk til all form for organisert eksamens-lesing for tiden. Jeg er jo så slapp på det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. november 2006 #362 Del Skrevet 24. november 2006 Sånn! Da har jeg fått utlevert oppgaven. Jeg er forholdsvis fornøyd, det dreier seg om skuespillerkunst og ikke scenografi... så da slapp jeg kjøpe den boka.... Ok, oppgaven er som følger: Gi en fremstilling av følgende former for skuespillerkunst og overganger mellom dem: retorisk, naturlig spill og nyere skuespillerkunst. Oppgaven er ikke så problematiserende, dvs jeg må gjøre det selv. Og det pleier jeg å ha problemer med i oppstarten. Det er det som er så kjipt med en sånn oppgave.... men jeg finner vel på noe. Bruker bare så veldig lang tid på det. Hadde info-møte med en av faglærerne etter utdelingen. Det stod ingenting om lengden på oppgaven og andre formelle krav. Det er jo i det drøyeste laget på en eksamen. I tillegg stilte han ene faglæreren andre krav til sitering i brødteksten enn læreren på den obligatoriske øvingsoppgaven har gjort... så det var jo også et irritasjonsmoment. Det endte med at alle fikk gjøre som de var vant med fra før... underlig.. dette er andre semesteret mitt på dette instituttet og jeg har aldri hørt om de kravene han kom med.. Spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. november 2006 #363 Del Skrevet 24. november 2006 Når skal den leveres inn da? Uansett: Lykke til! Og god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #364 Del Skrevet 24. november 2006 It Glows in the dark (Hah!!! Tok du den??? ) ← Du har like tåpelig humor som meg innimellom du Sånn! Da har jeg fått utlevert oppgaven. Jeg er forholdsvis fornøyd, det dreier seg om skuespillerkunst og ikke scenografi... så da slapp jeg kjøpe den boka.... Ok, oppgaven er som følger: Gi en fremstilling av følgende former for skuespillerkunst og overganger mellom dem: retorisk, naturlig spill og nyere skuespillerkunst. Oppgaven er ikke så problematiserende, dvs jeg må gjøre det selv. Og det pleier jeg å ha problemer med i oppstarten. Det er det som er så kjipt med en sånn oppgave.... men jeg finner vel på noe. Bruker bare så veldig lang tid på det. Hadde info-møte med en av faglærerne etter utdelingen. Det stod ingenting om lengden på oppgaven og andre formelle krav. Det er jo i det drøyeste laget på en eksamen. I tillegg stilte han ene faglæreren andre krav til sitering i brødteksten enn læreren på den obligatoriske øvingsoppgaven har gjort... så det var jo også et irritasjonsmoment. Det endte med at alle fikk gjøre som de var vant med fra før... underlig.. dette er andre semesteret mitt på dette instituttet og jeg har aldri hørt om de kravene han kom med.. Spesielt! ← Oida, her var det mye i oppgaveteksten jeg ikke skjønte, men det skal vel være sånn for en sykepleier Regner med at du klarer dette toppers samma hvor surrete lærer'n er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. november 2006 #365 Del Skrevet 24. november 2006 Ojoj, interessant oppgave, men en del "usikre" omenter, virker litt rotete nesten Du klarer deg nok bra! Vil ønske deg en riktig, riktig god helg!! ← Takk for det Det er en sånn oppgave som man risikerer å bare ramse opp historie på..... og det er litt irriterende, jeg skal jo lissom tenke sjæl... vanskelig det noen ganger... Når skal den leveres inn da? Uansett: Lykke til! Og god helg. ← Den skal leveres neste fredag, om ei uke altså, og den skal være på 10-12 sider. Helt greit. Slike uker pleier å være en eneste lang øvelse i selvdisiplin... det jo så mye annet jeg skulle gjort... Du har like tåpelig humor som meg innimellom du Oida, her var det mye i oppgaveteksten jeg ikke skjønte, men det skal vel være sånn for en sykepleier Regner med at du klarer dette toppers samma hvor surrete lærer'n er. ← Nei gurimalla, Lama! Har du også tåpelig humor?? Det har jeg aldri lagt merke til Jeg gjør som jeg pleier jeg, og som regel pleier det å gå bra. Surrete lærere har vi jo måttet takle hele livet, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. november 2006 #366 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har ikke ostehøvel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. november 2006 #367 Del Skrevet 25. november 2006 Nå har jeg ostehøvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. november 2006 #368 Del Skrevet 25. november 2006 Grattis med ostehøvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. november 2006 #369 Del Skrevet 26. november 2006 Grattis med ostehøvel! ← Takk ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. november 2006 #370 Del Skrevet 26. november 2006 Gjett om jeg er trøtt. Hadde nattevakt i natt, jeg sov godt altså. Men siden det er helg, så skal jeg ikke ta opp noen beboer om morran, og da stresser jeg heller ikke med å gå og legge meg om kvelden. Trenger ikke være så opplagt om morran da lissom. Så i går satt jeg oppe lenge med den våkne nattevakta (jeg er hvilende) og så dårlig film på TVNorge. Det er en koselig vakt Det er så festlig, han som må være våken om natta sitter og ler seg i hjel av MessTV hver gang jeg kommer inn i stua om morran... Hahaha, litt overtrøtt kan man si Nå tror jeg faktisk at jeg skal sove litt. Klarer ikke gjøre noe konstruktivt allikevel. Nattings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 26. november 2006 #371 Del Skrevet 26. november 2006 HALLLAIS! hørtes ut som en ufordrende oppgave, eller? hadde jeg gjort den hadde jeg nok fått stryk godt at vi er gode på forskjellige tilng assa.. hvem er det som ikke har ostehøvel? ønsker deg en god søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. november 2006 #372 Del Skrevet 26. november 2006 HALLLAIS! hørtes ut som en ufordrende oppgave, eller? hadde jeg gjort den hadde jeg nok fått stryk godt at vi er gode på forskjellige tilng assa.. hvem er det som ikke har ostehøvel? ønsker deg en god søndagskveld! ← Oppgava er forholdsvis grei den assa Det var jeg som ikke hadde ostehøvel.... jeg har ikke hatt ostehøvel på halvannet år, og så la jeg ikke merke til det før nå.... da jeg plutselig ville ha brunost.... Men nå har jeg kjøpt meg ostehøvel Ha en fin søndagskveld du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #373 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har ikke ostehøvel!!! ← Nå har jeg ostehøvel! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. november 2006 #374 Del Skrevet 27. november 2006 ← Det var en jævla fin ostehøvel og skal jeg si deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. november 2006 #375 Del Skrevet 28. november 2006 Mye høvel-snakk her inne for tida ser jeg ← Ja, det er nesten like morro med høvel-snakk som med sex-snakk... nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. november 2006 #376 Del Skrevet 28. november 2006 Gratulerer med ostehøvel fra meg og! *snikleser* Ser ut som en morsom dagbok det her, kanskje jeg må begynne å henge her litt jeg også.. Hvis jeg får lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. november 2006 #377 Del Skrevet 28. november 2006 Gratulerer med ostehøvel fra meg og! *snikleser* Ser ut som en morsom dagbok det her, kanskje jeg må begynne å henge her litt jeg også.. Hvis jeg får lov? ← Hei Kake! Så koselig at du stikker innom, du er hjertelig velkommen til å henge her. Du har det kuleste nicket, det er det beste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. november 2006 #378 Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan går det med osthøvelen? Trives h*n i sitt nye hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. november 2006 #379 Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan går det med osthøvelen? Trives h*n i sitt nye hjem? ← Ja, definitivt. H*n har ikke akkurat vært arbeidsledig, nyvaska er h*n og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. november 2006 #380 Del Skrevet 28. november 2006 Godt å høre at du tar godt vare på din nye følgesvenn, husk å gi den kjærlighet, omsorg og hele pakka der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg