Gjest Hilde79 Skrevet 22. februar 2007 #801 Del Skrevet 22. februar 2007 Har spist rødspette jeg, det var også veldig godt. Nei, stemmer det. Du hadde fått deg et liv utenfor KG du, var det ikke slik det var? ← Ja, og det har jo ikke alle dere andre her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 22. februar 2007 #802 Del Skrevet 22. februar 2007 Også inni min egen dagbok da gitt!!!!! ← hehe ser at jeg klarte å ødelegge den perfekte dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. februar 2007 #803 Del Skrevet 23. februar 2007 Legger igjen en helge- her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. februar 2007 #804 Del Skrevet 24. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. februar 2007 #805 Del Skrevet 24. februar 2007 jenter I dag har jeg sovet til jeg våknet og litt til. Digg! Jeg skal jobbe i kveld. Det er egentlig ikke min helg, men jeg har bytta noen vakter. Jobbet i går natt, og alarmen gikk. Utagering på en av gutta. Det er rett og slett fascinerende hvor mye en person kan knuse og ødelegge på 30 sekunder. Det ble nesten litt komisk. Stakkars mann hadde jo knust alt i skapene sine, og tråkket oppi dette barbent. Heldigvis roet han seg ganske kjapt så vi fikk renset sårene og bandasjert. Til onsdag skal jeg ha veiledning på oppgaven min. Føler ikke at det holder med det jeg har skrevet allerede, selv om jeg har levert. Så jeg skal forberede meg mer i løpet av helgen, slik at jeg har mer å komme med når vi skal snakke om problemstillingen. En ting til som jeg må gjøre: Shine kåken!! Fy faen, her ser det jævlig ut. Aviser og blader overalt, klær og stæsj!! Er unntakstilstand her. Jeg blir gal. Så jeg skal være flink pike i dag. Jepp!! Snakkes folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. februar 2007 #806 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er ikke farlig i den forstand, så lenge man gjør det som man er lært opp til, og ikke går inn alene osv. Selv ikke den mest erfarne får lov til å gå inn alene. Så den andre nattevakten må vente til jeg kommer løpende før han får lov til å gjøre noe. Det gikk veldig ryddig for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 26. februar 2007 #807 Del Skrevet 26. februar 2007 *oppdatert* Legger igjen en !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 27. februar 2007 #808 Del Skrevet 27. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. februar 2007 #809 Del Skrevet 27. februar 2007 HILDUUUUUUUUUUUUUUUUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. februar 2007 #810 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei jenter!! Jeg har blitt syk I tillegg har jeg fått munnsår, herpes simplex virus type 1. Sjarmerende. Huden i munnviken sprekker, og når jeg gaper gjør det vondt. Fikk to gode kjerringråd; smør på honning og spis mørk sjokolade... Jeg likte det siste rådet. Tror jeg skal følge det! Jeg kom hjem fra jobb i dag tidlig og lå lenge under dyna og frøys. Nå begynner jeg å fryse igjen. Må gjemme meg litt igjen... men først hopper jeg i dusjen, tar på nytt sengetøy og etterpå kjøper jeg mørk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. februar 2007 #811 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei jenter!! Jeg har blitt syk I tillegg har jeg fått munnsår, herpes simplex virus type 1. Sjarmerende. Huden i munnviken sprekker, og når jeg gaper gjør det vondt. Fikk to gode kjerringråd; smør på honning og spis mørk sjokolade... Jeg likte det siste rådet. Tror jeg skal følge det! Jeg kom hjem fra jobb i dag tidlig og lå lenge under dyna og frøys. Nå begynner jeg å fryse igjen. Må gjemme meg litt igjen... men først hopper jeg i dusjen, tar på nytt sengetøy og etterpå kjøper jeg mørk sjokolade ← Hva med antix? den fæle reklamen på tv.. Kjenner til det med untakstilstand, måtte virkelig shine her før helga. Venter alltid til det blir litt for ille, så er det stor shining.. ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. februar 2007 #812 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva med antix? den fæle reklamen på tv.. Kjenner til det med untakstilstand, måtte virkelig shine her før helga. Venter alltid til det blir litt for ille, så er det stor shining.. ha en fin dag ← Uff, ja! Den reklamen er fæl. Men folk husker jo fæle reklamer, så da husker de også produktet... Jeg kommer nok til å skaffe meg antix, ja. Ha en fin dag du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. februar 2007 #813 Del Skrevet 27. februar 2007 Huff, jeg hater å ha sånn.. Jeg pleier alltid å være avhengig av Blistex eller Dlistex eller hva det heter. Det er vidunder for leppene det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. februar 2007 #814 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg og elsker Blistex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. februar 2007 #815 Del Skrevet 27. februar 2007 Blistex var det det het. Hvis jeg har såre lepper smører jeg på et tjukt lag før jeg legger meg, også er jeg som regel like fin dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. februar 2007 #816 Del Skrevet 27. februar 2007 Takk! Når jeg tenker meg om, så har jeg hatt det før en gang da jeg var mindre. Husker at det forsvant etter en liten stund, har aldri behandlet det på noen måte. Håper det blir fort borte denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. februar 2007 #817 Del Skrevet 27. februar 2007 SPREKKER I MUNNVIKENE - ØREVOKS Pirk ut litt ørevoks og smør på hudsprekkene. Dette er et gammelt og effektivt råd. Gjenta påsmøringen ved behov. Spesielt er det gunstig å gjøre dette om kvelden før sengetid. Da får såret fred til å gro gjennom natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. februar 2007 #818 Del Skrevet 27. februar 2007 Ørevoks?!?! Det hørtes no ekkelt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. februar 2007 #819 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, jeg holder meg til mørk sjokolade jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. februar 2007 #820 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som sa sjokolade?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg