Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kylt i meg en halvbløt Firkløversjokolade, jammi :ler:

Skrevet
Jeg har mer igjen ;)

Send den over da! For nå har vi jo tippa over midnatt: ny dag og nye muligheter. I går brukte jeg nemlig opp kaloriene mine på øl... :sjenert:

Gjest Hilde79
Skrevet
Jeg har nettopp kylt i meg en halvbløt Firkløversjokolade, jammi  :ler:

Send den over da! For nå har vi jo tippa over midnatt: ny dag og nye muligheter. I går brukte jeg nemlig opp kaloriene mine på øl...  :sjenert:

Øl og sjokolade duger det og ;)

Skrevet

Det er kjempegodt, vi koste oss med øl og bamsemums til musikalen igår. Som forresten var utrolig bra!

Skrevet

jeg vil også ha is!!

Er vldig glad i italiensk is, det er den beste!

Gjest Hilde79
Skrevet
jeg vil også ha is!!

Er vldig glad i italiensk is, det er den beste!

Helt enig. Men jeg fant det nest beste på butikken ;) Elsker whisky&cream-isen. Av den italienske altså.

Skrevet
Helt enig. Men jeg fant det nest beste på butikken ;) Elsker whisky&cream-isen. Av den italienske altså.

er den også butikk is?

Gjest Hilde79
Skrevet
er den også butikk is?

Nei, jeg har ikke funnet italiensk på butikken. Jeg tror Jakobs på Holtet har det.... sånn fancy butikk. Om du ser det et annet sted, bare si det. :)

Skrevet
Nei, jeg har ikke funnet italiensk på butikken. Jeg tror Jakobs på Holtet har det.... sånn fancy butikk. Om du ser det et annet sted, bare si det. :)

har du vært på italiensk isbar, den i nærheten av stortinget..?

der er det nam is!

Gjest Hilde79
Skrevet
har du vært på italiensk isbar, den i nærheten av stortinget..?

der er det nam is!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa :sikle:

Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg mistet hjernen min i løpet av helga. Jeg glemmer ting hele tiden. Håper jeg finner den igjen.

Skrevet
Jeg mistet hjernen min i løpet av helga. Jeg glemmer ting hele tiden. Håper jeg finner den igjen.

Aha, men det forklarer jo alt! Lykke til med leitinga.

:ler:

Gjest Hilde79
Skrevet
Lurer på om eg såg den på veg heim fra jobb  :ler:

Hvor? Hvor???? :overrasket:

Aha, men det forklarer jo alt! Lykke til med leitinga.

:ler:

Takk skarru ha ;)

Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Ja..... måtte låne en annen hjerne i går kveld....

Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg tror da at hjernen er på plass, siden jeg husket alt jeg skulle huske i kveld. I morgen skal jeg til Oslo og besøke min kjære på Fjellhamar!!! Der skal jeg faktisk være til tirsdag!! :hoppe: Yess! Det blir bra. :klem:

:vinke: til deg og Skya :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...