Gjest Skya Skrevet 28. januar 2007 #681 Del Skrevet 28. januar 2007 Så flott at du er tilbake på nett igjen! Det blir dagens rose til kjæresten din, den har han virkelig fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. januar 2007 #682 Del Skrevet 28. januar 2007 Ha en fortreffelig helg! ← Takk Det har virkelig vært en bra helg assa! You dirty, dirty lady!!! Vil bo på Fjellhamar jeg og ← Dagboka di er stengt....? Kos deg ← enjoy min sitter i senga, men med klær på... færdig vi nå ← Hehe Så flott at du er tilbake på nett igjen! Det blir dagens rose til kjæresten din, den har han virkelig fortjent. ← Ja!! Nå har han dratt forresten...... Men det er ikke lenge til jeg drar til østlandet.... Fikk billige billetter med Norwegian og tar en tur 8. februar til min kjære! Det er jo ikke så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. januar 2007 #683 Del Skrevet 28. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. januar 2007 #684 Del Skrevet 28. januar 2007 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. januar 2007 #685 Del Skrevet 28. januar 2007 Håper du får en super dag i dag Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. januar 2007 #686 Del Skrevet 28. januar 2007 Du og Shatika, koselig at du stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #687 Del Skrevet 28. januar 2007 Besteget noen tretopper i det siste da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. januar 2007 #688 Del Skrevet 28. januar 2007 Besteget noen tretopper i det siste da?? ← Er så vått ute atte Sleipe greiner og piskende vind er ikke optimale forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #689 Del Skrevet 28. januar 2007 Er så vått ute atte Sleipe greiner og piskende vind er ikke optimale forhold! ← Tenker at dere går ut og brekker av greine og tar de med inn jeg... *lytter etter spank spank* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. januar 2007 #690 Del Skrevet 28. januar 2007 Tenker at dere går ut og brekker av greine og tar de med inn jeg... *lytter etter spank spank* ← *busted* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. januar 2007 #691 Del Skrevet 28. januar 2007 Vel, da er det å pakke sekken igjen, og på vei til jobb. Jeg har kjøpt meg nytt arbeidsantrekk; pysjamas på H&M. Digg Jeg vil ha en til. Kan ikke få nok av arbeidsantrekk! Etter at min kjære dro tilbake til østlandet, har jeg kjeda meg og ikke gjort noe av det fornuftige jeg burde gjort. Men jeg tillater meg en liten depresjon hver gang han drar. Det går jo over igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 28. januar 2007 #692 Del Skrevet 28. januar 2007 kommer å litt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 29. januar 2007 #693 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk, Glow og mee mee! Jeg har blitt forkjøla, og det irriterer meg. Det passer meg overhodet ikke. (Gjør det noen gang det...?) Foreløpig har jeg holdt det i sjakk med grapefruktkjerneekstrakt og C-vitaminer, men nå har jeg snart kapitulert. Jeg skal spise fisk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. januar 2007 #694 Del Skrevet 29. januar 2007 Uffa, forkjøling Kjedelig! Eg kryssar fingrane for at eg ikkje skal få noke. Eg vassar jo i pasientar med både det eine og andre på jobben, og eg vvvaskar hender som aldri før og spriter dei Håper det held! God bedring og eg håper du blir fort frisk ← Og snart har du immunforsvar som en elefant! (for de har vel kjempegodt immunforsvar de....? ) God bedring, Hildis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 29. januar 2007 #695 Del Skrevet 29. januar 2007 Uffa, forkjøling Kjedelig! Eg kryssar fingrane for at eg ikkje skal få noke. Eg vassar jo i pasientar med både det eine og andre på jobben, og eg vvvaskar hender som aldri før og spriter dei Håper det held! God bedring og eg håper du blir fort frisk ← Takk! Pass deg for influensaen, Glow. Den er farlegare enn lårhalsbrot. No er det så glatt her i Bergen at eg ikkje orkar å sette ei fot utafor.... hepp! No skal eg snart gjere noke fornuftig. Eg gjer ikkje narr av nynorsken. Eg berre øvar meg. Kanskje eg skal jobbe på Det Norske Teater ein gong i tida. Det er mitt favoritt-teater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 29. januar 2007 #696 Del Skrevet 29. januar 2007 Og snart har du immunforsvar som en elefant! (for de har vel kjempegodt immunforsvar de....? ) God bedring, Hildis! ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 29. januar 2007 #697 Del Skrevet 29. januar 2007 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: PARTY Takk, Glow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 29. januar 2007 #698 Del Skrevet 29. januar 2007 Det skal eg lova deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 30. januar 2007 #699 Del Skrevet 30. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 30. januar 2007 #700 Del Skrevet 30. januar 2007 PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg