Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #481 Del Skrevet 15. desember 2006 Koooos deg på teater! ← Takk. Du vet at det er jul snart, ikke sant? Neida, de siste gavene er nok snart i boks de, bare du hiver deg rundt. Kos deg på teater. ← NÆÆÆÆ!!!! Jeg har alltid vært et siste liten-menneske... og det er MYE som skal gjøres før jul.... ikke bare på gavefronten. Hele neste semester skal planlegges...og vi jobber hardt i Studentersamfunnet nå... Det er spennende! Var nettopp på møte med potensielle samarbeidspartnere for våren. Gleder meg!!! Også har jeg kjøpt støvletter. Du verden, det var ikke planlagt. Jeg SKULLE kjøpe nytt dusjforheng.... det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #482 Del Skrevet 15. desember 2006 Var bevisst å ikke kjøpe dusjforhenget, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #483 Del Skrevet 15. desember 2006 Var bevisst å ikke kjøpe dusjforhenget, tenker jeg ← Hva er det du insinuerer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. desember 2006 #484 Del Skrevet 15. desember 2006 Da må du nesten ta deg en shoppingrunde til da, og se om du finner dusjforheng denna gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #485 Del Skrevet 15. desember 2006 Da må du nesten ta deg en shoppingrunde til da, og se om du finner dusjforheng denna gangen. ← Ja, det må jeg jammen gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #486 Del Skrevet 15. desember 2006 Ender opp med ennå mer klatreutstyr du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #487 Del Skrevet 15. desember 2006 Ender opp med ennå mer klatreutstyr du ← Alltid beredt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #488 Del Skrevet 15. desember 2006 Og forresten Lamadama: Klatring er god trening! Kan anbefales Så du det? Dobbeltbetydning.... Juhuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #489 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjempefornøyd :):) Mye bedre enn dusjforheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. desember 2006 #490 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) En liten oppdatering: Min kjære - hemlis - ok Stesønn 1 - Gavekort? Klær eller spill & morro Stesønn 2 - Samme? Stedatter - Gavekort? Klær eller parfymeri Mor & Far - Bok - ok Svoger 1 - Skal mannen ordne, gavekort sa han Svoger 2 m barn - Skal også mannen ordne Svigerinne m barn - 1001 natt, 4 bind, redaktør: Jan Kjærstad ok Mamma & Pappa - ? Søster og mann - Gavekort på Elkjøp Niese - Astrid Lindgren-bok og veske og digg - ok Bror - Parfyme, Davidoff Farmor og farfar - bok - ok Mormor og morfar - bok - ok Venninne 1 - sokker og undiser Venninne 2 m. mann - ? Jeg digger alt som kan bestilles på nettet Har blitt den store bokjulen i år!! Endret 15. desember 2006 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 15. desember 2006 #491 Del Skrevet 15. desember 2006 fått unna en del julegaver du ja! godt å få det unna... har mange igjen jeg, men venter til jeg drar hjem, for da slipper jeg og få overvekt på kofferten min som jeg alltid får... som jeg sikkert får uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #492 Del Skrevet 15. desember 2006 Og forresten Lamadama: Klatring er god trening! Kan anbefales Så du det? Dobbeltbetydning.... Juhuuu ← Ooooooooohhhhhhh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. desember 2006 #493 Del Skrevet 16. desember 2006 fått unna en del julegaver du ja! godt å få det unna... har mange igjen jeg, men venter til jeg drar hjem, for da slipper jeg og få overvekt på kofferten min som jeg alltid får... som jeg sikkert får uansett ← Ja, det er derfor jeg ikke har traska rundt i byen og kjøpt mye rart. Bestiller ting på nettet som blir sendt rett hjem til kjæresten min. Resten tar jeg når jeg kommer hjem. Så det er smart. Det er begrensa hva man skal drasse på. Skal jo tross alt ha med meg klær og toalettsaker for over to uker. Hallo lissom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. desember 2006 #494 Del Skrevet 16. desember 2006 Prosjekt Dusjforheng ble tatt opp igjen i dag. Det endte opp med en usb-minnestick på 1 GB, en hundesjokoladekake til Fant og to stylingprodukter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #495 Del Skrevet 16. desember 2006 Håpløse jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. desember 2006 #496 Del Skrevet 16. desember 2006 Håpløse jenta ← Ja! Er vel det Men det ordner seg alltid til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #497 Del Skrevet 16. desember 2006 Gjør det for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. desember 2006 #498 Del Skrevet 16. desember 2006 Er det nå det er min tur til å til deg ?! Hva skal du med dusjforheng til hybelen nå som du skal reise bort allikevel (antar det er til hybelen...) ← Jeg kommer jo tilbake om litt over to uker, og det er så kjekt med alt som er unnagjort tenker jeg... men jeg tror jeg skal droppe alle forsøkene.. jeg ender opp med mye annet rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. desember 2006 #499 Del Skrevet 16. desember 2006 Prosjekt Dusjforheng ble tatt opp igjen i dag. Det endte opp med en usb-minnestick på 1 GB, en hundesjokoladekake til Fant og to stylingprodukter.... ← Når legger du dette prosjektet dødt da? Når du har blakka deg helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. desember 2006 #500 Del Skrevet 16. desember 2006 Når legger du dette prosjektet dødt da? Når du har blakka deg helt? ← Fare for det.... Derfor stopper jeg nå og tar det etter nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg