Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

:vinke: Malina :)

Har visst ikke vært så mye her inne i de siste dagene. Har ikke vært så flink til å holde meg oppdatert på hva som skjer hos dere... Har selvsagt vært innom KG, men har vært mer passiv i det siste. Kommer sterkere tilbake om en stund! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan går det på klatrekurs? morro?

tenkte å melde meg på swing kurs en gang :)

Klatrekurs er kjempegøy!! I dag sleit jeg mer, for jeg var så støl i overkroppen siden i går! Men føler at jeg har sprengt noen grenser, og tør mer liksom. Og jeg er full av blåmerker på bena, spesielt knærne... hehe..

Jeg veit hvorfor hu plutselig skal lære seg å klatre ja  :sjarmor:

Kan det ha noe med en tretopp å gjøre

:hoho: :hoho: *ler meg i hjel* ...men sånn utover det; ingen kommentar :sjarmor:

:ler:

God morgen!

God ettermiddag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det mulig å bli så trøtt??? Har gjespet konstant siden jeg kom hjem i dag...

Om fem dager kommer kjæresten min, og jeg er allerede stiv og støl og mørbanket før han kommer ;):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge kalenderen min har jeg fri i dag, så jeg satser på at det stemmer. Så det jeg skal i dag er:

- Trene (nå)

- Lese (etterpå)

- Henge opp plakater til onsdags-møtet (17.30)

- Kultur-pils (18.00)

Det var det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det ;)

Jeg skal hvertfall drite i å skrive sånne lister hvertfall... det er nemlig ingen automatikk i at det faktisk skjer.... dessverre... Men det jeg faktisk HAR gjort er å vaske bad og gulv.... :klappe: Og nå skal jeg drikke øl!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det folkens :)

I dag har vært en sløv dag. Etter forelesning prøvde jeg å komme meg opp på kontoret for å hente plakater, men fant de ikke. I morgen får vi besøk av Trond Viggo Torgersen i Studentersamfunnet. Det blir en særdeles festlig aften tror jeg;) Han er morsom. Les mer i denne linken:

http://samfunnet.uib.no/index.php?vm=program&id=212

Om en times tid skal jeg på siste del av klatrekurset, så snart kan punkt nr. 50 på lista mi utføres på en trygg måte! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skjønner at jeg må fortsette å gå tur på Fjellhamar selv om jeg flytter til Drammen*

;)

Nei, får få røvi opp a soffa'n å komme meg på sats jeg...

Leeeeeeeenge sia sist :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt i veggen i dag :hoho: Men heldigvis var jeg ganske så høyt oppe, så jeg gikk ikke i bakken. Men det var faktisk et skikkelig kick! Det er sunt å falle tror jeg, man skjønner at man er godt sikret, og at det er en grunn til at man sikrer som man gjør. Er veldig fornøyd med kurset, hadde to veldig dyktige instruktører. Fikk bratt-kort i dag, så jeg er godkjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt i veggen i dag :hoho: Men heldigvis var jeg ganske så høyt oppe, så jeg gikk ikke i bakken. Men det var faktisk et skikkelig kick! Det er sunt å falle tror jeg, man skjønner at man er godt sikret, og at det er en grunn til at man sikrer som man gjør. Er veldig fornøyd med kurset, hadde to veldig dyktige instruktører. Fikk bratt-kort i dag, så jeg er godkjent ;)

:hoho:

Godt du har trygghetsfølelsen!!! :tommel:

Vil du høre en historie som ikke gikk fullt så bra i en klatrevegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...