Jaya Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hotmailen min har plutselig blitt sånn at meldingene i innboksen legger seg i alfabetisk rekkefølge istedet for siste melding øverst. Skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn, for jeg har ikke vært borti noe. Ikke greier jeg å finne ut av hvordan jeg forandrer på det heller, og jeg synes det er litt irriterende og uoversiktlig at de ligger sånn. Noen som vet hvordan jeg får fikset det sånn at det blir som før?
Gjest Ninakanin Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 det er en "knapp" for du stiller inn sånne ting, altså
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jadda! Har lett og styrt inne på innstillinger og greier jeg da, men når du sa at det var en knapp fant jeg det ut med en gang. Visste ikke at det gikk an å trykke oppå der jeg.
Jaya Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2006 Jadda! Har lett og styrt inne på innstillinger og greier jeg da, men når du sa at det var en knapp fant jeg det ut med en gang. Visste ikke at det gikk an å trykke oppå der jeg. ← Og det var meg ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå