Gå til innhold

KVISE!

Fremhevede innlegg

Gjest kviseguri
Skrevet

Hjelp meg fort. jeg har kvise på kjønnsleppa mi, den er stor og hvit, men d er for vondt å klype den.

og jeg skal ha sex ikveld. jeg må få den bort før da, jeg må jeg må jeg må!

noen tips? prøvde å legge på teip og rive av, men det gikk ikke.

kanskje jeg skal barbere den bort? noen sm har gjort d før?

et annet spørsmål, hva gjør dere med alt håret i rumpa? barberer dere det bort? blir det ikke hardt å stivt når det vokser ut igjen?

Jeg har hår i rumpa, og vil ha d vekk.

Videoannonse
Annonse
Gjest kviseguri
Skrevet

jeg smurte inn dåsa mi med sjokolade en kveld, er d derfor jeg har fått kvise der nede???

:grine:

Gjest Thalassa
Skrevet

:ler: ... sorry at jeg ler men.. det var litt morsomt skrevet.

tannkrem på?

Skrevet

nja...mulig det:p Prøv å stikke et lite hull i den med en knappenål eller noe lignende..også klem de greiene ut av kvisa..og da vil den antagentligvis bli mindre synlig og vond.

Pleier jeg å gjøre på kviser som er veldig ille ( har bare hatt i fjeset da:P )

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du piller og tuller for mye kan du få arr....hvor pent er det? Kviser kan man få overalt (jeg har hatt i øret!!) uavhegig av om du spiser eller smører deg med sjokolade. Men, prøv med Vademecum...hehe :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Klem klem KLEM! Prøv å finn en blink å treffe slik at du gjør opplevelsen litt mer morsom.

Gjest Revenka
Skrevet

Tihi... Litt morsom tråd! Du kan jo si til han at i dag er det bare han som skal ha ekstra behandlig, og at du vil bestemme alt. Si at han ikke får røre deg men bare skal nyte det, så kanskje han ikke oppdager det. ;)

Skrevet

For å være litt alvorlig oppi alt dette her - det er helt vanlig å få sånne kviser, det er som oftest snakk om tilstoppede talgkjertler. Det eneste du kan gjøre er å klemme. Eller aller helst la de være i fred, da går de bort av seg selv og du slipper arr og slikt ;)

Hår i rompa? Barber dem. Eller la de være der.

Sjokoladedåse? :klø: Ingen kommentar... ;)

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Kvisen klemmer du bare ut, det blir ikke arr der nede( ikke synlig i hver fall). Jeg har hatt to der, og begge har jeg knepet. Ingen arr der!!!

Hårene i rompa. Barber de vekk. De blir ikke hardere. Det klør bare litt når de vokser ut igjen. ( Samme som forran)

:ler::ler::ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette kan være en kvise eller en vekslende talgkjertel som hovner, men det kan også være et svakt herpesutbrudd. Foreslår at du lar deg undersøke enten nå eller ved neste episode!

Ikke klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...