Gå til innhold

Jeg blir gal av sjefen min

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lille_meg_*
Skrevet

Jeg jobber i firmaet til faren min. Og trives her, men når jeg gjør noe galt, eller får tilsnakk, så kjefter han på meg som jeg er dattera hans. Det ender med at jeg sitter å hater han. Akkurat nå sparket han inn en dings på kontoret mitt, og ba meg rydde den opp! Håper han går av snart, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo starte med å ta deg en alvorsprat med din far. Dere må da kunne bli enige om at på jobb oppfører man seg profesjonelt, men det kreves innsats fra dere begge ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet
Jeg jobber i firmaet til faren min. Og trives her, men når jeg gjør noe galt, eller får tilsnakk, så kjefter han på meg som jeg er dattera hans. Det ender med at jeg sitter å hater han. Akkurat nå sparket han inn en dings på kontoret mitt, og ba meg rydde den opp! Håper han går av snart, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Du må bare finne deg en ny jobb, og ta med deg den fine attesten din :)

Jeg jobbet i nesten tre år i et firma med far/datter, og det var helt grusomt. For alle de ansatte. Og ikke minst for dattera, som ble, og er, helt frynsete i nervene.

Kom deg videre :)

Skrevet

Har tidligere hatt sommerjobber i pappa sitt firma, og kjenner meg igjen. Jeg valgte å finne meg andre sommerjobber de siste somrene jeg studerte, og nå har jeg fast jobb hos andre. Kunne nok fortsatt å jobbe der, og pappa hadde nok ønsket det, men jeg syns det er greit å ikke ha familie som sjef.

Finn deg en annen jobb hvis mulig. Det er nok av trivelige arbeidsplasser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...