Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken mobil og mobilabonnent har du? Er du fornøyd med bl.a kundeservice, priser på mms/sms/tlf.samtaler....?

Jeg har lyst å endre leverandør + mobil men er så himla usikker på HVA jeg skal bytte til (Har netcom pr idag)

Har også en uggen SE K700i men har visst fått mandagsvare. Den er ustabil i bruket og konker ut mange ganger (og så klart, ETTER at garantitiden har gått ut :frustrert: )

Har sabla lyst på den nye SEw800i (mp3 mobilen) er den bra? Batterilevetid..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

D500/Tele2 Champion. Meget forøyd, spesielt med kundeservice. Jeg gikk over fra Chess etter Netcom flyttingen. Da jeg kontaktet kundeservice i Chess gikk det på det verste opp til 3 uker før jeg fikk svar på mail - tok det under en uke, ble jeg meget forbauset.

Jeg hadde behov for å kontakte Tele2 for et par dager siden og da ramlet det ned svar på mail 15 minutter etter at jeg sendte forespørselen. Det lengste jeg har opplevd er 3 dager. Prisene på Champion er blant de billigste for mitt ringemønster.

Skrevet

..."brings you the smallest bill..."

Ja, vi alle har jo sett den reklamen (nesten til det irriterende mye) men de HAR altså ok priser?! Ja, nå er vel stort sett mobilleverandørene nogenlunde i pris i disse dager så det dreier seg vel strengt tatt bare om ører i forskjell....right..?!

Skrevet

http://www.telepriser.no/ kan du sammenlikne priser på mobiltelefoni.

Selv har jeg chess og SE 750i som jeg er godt fornøyd med. Har kjøpt memory stick (2GB) og har masse bilder og mp3 på den. Mobilen har masse funksjoner, trolig fler enn jeg trenger. Jeg er kjempefornøyd med den! Den du snakker om er vel en litt nyere versjon av denne, så jeg vil tro at den også er veldig bra (men trolig noe dyr enda)

Skrevet (endret)

Jeg har Samsung D500 og er kjempefornøyd med den telefonen, har snart hatt den i et og et halvt år, og har ikke hatt noen problemer med den. Eneste som er et minus med den er batterikapasiteten, men jeg tror ikke jeg finner en telefon på markedet som tilfredstiller mine krav der, da jeg bruker MP3-spilleren mye. Men bortsett fra det så er den en veldig bra telefon.

Og så har jeg mobilabonnement hos Noextras.net Det er et godt og billig alternativ til alle de store selskapene. Har ikke hatt bruk for kundeservicen deres så ofte, men den ene gangen jeg brukte de fikk jeg raskt svar, alt foregår over nettet da. Og så er det et forhåndsbetalt abonnement, så de har hele tiden kontroll over hva du bruker.

Endret av Skya
Gjest Gjest
Skrevet
..."brings you the smallest bill..."

Ja, vi alle har jo sett den reklamen (nesten til det irriterende mye) men de HAR altså ok priser?! Ja, nå er vel stort sett mobilleverandørene nogenlunde i pris i disse dager så det dreier seg vel strengt tatt bare om ører i forskjell....right..?!

De HAR nokså ok priser ja, men hva som lønner seg for deg kommer helt an på ringemønsteret ditt. Ringepriser/sms: 0,54/0,54på Champion.

Gjest Gjest
Skrevet

^^Det som gjerne varierer mellom selskapene er de faste månedskostnadene. Relativt billige ringepriser, men hva hjelper det når du også må betale et par hundre kr i fast månedsbeløp. Lønner seg ikke for meg iallefall. Men sjekk www.telepriser.no som foreslått over her.

• 5 uker senere...
Skrevet
Jeg har Samsung D500 og er kjempefornøyd med den telefonen, har snart hatt den i et og et halvt år, og har ikke hatt noen problemer med den. Eneste som er et minus med den er batterikapasiteten, men jeg tror ikke jeg finner en telefon på markedet som tilfredstiller mine krav der, da jeg bruker MP3-spilleren mye. Men bortsett fra det så er den en veldig bra telefon.

Har samme telefon og er skikkelig misfornøyd med den. Det er massevis av småfeil med den og det er utrolig irriterende. Fungerer greit i det daglige, men så fort man skal bruke andre funksjoner blir det krøll....

Skrevet

Jeg har netcom youngtalk og er kjempefornøyd med det. Det passer meg perfekt.

Har det på avtalegiro og de 200 kr blir trekt fra kontoen hver måned. Og jeg bruker aldri mer, så jeg har alltid penger på kortet.

Nå har jeg en ericson dritt telefon, k700i. Men bestilte meg en nokia 6280 på søndag, så håper den kommer i dag.

Skrevet

Jeg har abonnement fra sea norge! Er kjempefornøyd, og du ringer gratis til alle andre som har det! :) Jeg har sony ericsson K750i!

Skrevet

Har en Samsung D500, 1 år gammel og nå fusker den :frustrert: Så jeg har bestilt meg en Motorola v3i (tror det var det den het), veldig kul mobil med LCD skjerm.

Har Tele2 abonnement og er fornøyd med det.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har SE W810i...

er kjempefornøyd med den, og batteriet varer lenge selv om jeg hører på musikk, den lader også veldig fort opp!

Ellers har jeg Djuice allstar..

den passer veldi bra for meg, i og med at jeg ikke sender stort mer en 50 mld i mnd, hehe:)

og at alt er faktisk ganske billig:)

er det forrestern noen som har prøvd ut talkmore?

det er sånn nytt abonnement ting uten bindingstid eller noe tror jeg det var

Skrevet

Har en Samsung e-730 , er passe fornøyd (noe dårlig batterikapasitet ellers helt topp).

Har mobyson abb, meget meget fornøyd!

Skrevet

Jeg har Siemens SL65 og er veldig fornøyd! Den er verdens fineste!!! :enig: Har Chess King abonnement og er veldig fornøyd! Har prøvd litt av hvert, men kommer ikke til å bytte fra Chess. Prøver å konverte mannen min ( :hoppe: ), men hittil har jeg ikke lykkes! :legrine:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde tele2 champion, og var knallfornøyd med priser og servicen var bra!

Hadde aldri noe problem.

Hadde netcom active talk før tele2, og HALVERTE regningen da jeg gikk over til tele2!

Anbefales!

av mobil så har jeg Nokia 6280 og er kjempenøyd, den er rask, menyen enkel, nokia er rett og slett best syns jeg, og har prøvd både samsung og ericsson tidligere som jeg har vært veldig misfornøyd med...

Skrevet

Har en Samsung E100 mobiltelefon, fornøyd med den, Den har akkurat det jeg trenger og ikke en masse unødvendige greier som jeg aldri bruker. Har Telenor Privat abonnement, fornøyd med det også.

Skrevet (endret)

Jeg har Chess Gold, og SE Z520i. Er veldig fornøyd med begge deler. Skulle ønske Chess fortsatt hadde Telenor dekning bare... Er det sånn at det har blitt mye dyrere for andre å ringe til meg nå som jeg har Netcom dekning? Det var noen som mente det nemlig...

Endret av Cupcake
Skrevet

Har fått meg en smekker SE750i og den er jeg særs fornøyd med (so far so good får man jo si da..) Kameraet på mob'en er jo bare knall da!!

Abo'et ble Netcom's Active Talk + at vi fikk ordna oss sånn ring-gratis-mellom-familie-medlemmer. Fikk gratis MMS første mnd på kjøpet. (sender jo lite mms'er til vanlig men siden jeg fikk det har jeg gått litt amok og sendt mms'er til den store gullmedalje i det siste :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...