Gå til innhold

VÅRRENGJØRING!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen!!!

Nå er det snart tid for den store hybelkanin-jakten! La oss væpne oss med koster og mopper og bøtter og vaskemiddel og støvsuger!

Jeg vil på det sterkeste anbefale dere alle å skaffe dere boken "DITT RYDDIGE JEG" av Julie Morgenstern.

Du finner den på http://www.haugenbok.no , og på denne netthandelen slipper du å betale for frakt og porto icon_smile.gif Boka koster 289 kr. En flott investering vil dere synes når dere har lest den!!

Jeg ble så inspirert av å lese den at jeg nå vurderer å bli profesjonell ryddekonsulent på heltid icon_wink.gif Neida... bare nesten.

Men nå skal støv og skit og rot til pers!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle nesten tro at du jobber som selger for den boka...

Har liten tro på sånne lær-deg-å-rydde, realiser-deg-selv, bli-ny-og-bedre bøker. Tenk sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sånn mentalhygiene-greier?

har nettopp blitt hjernevaska og det hjalp sannelig! nu blir det ikke mer rot og støv på meg heller..*gliser fornøyd og tar etter fjernkontrollen*

icon_smile.gif (sånt blir man blid av)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vårrengjøring kan for meg ikke bli moro, hyggelig eller noe i NÆRHETEN under noen omstendigheter! Jeg vil IKKE lese en bok om temaet, heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er artig med vårengjøring jeg icon_smile.gif

driver å vasker meg ut av ett hus og til helga skal jeg begynne og vaske meg inn i det nye huset icon_smile.gif

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall deilig når man er ferdig og leiligheten er kjemperen! Da har man god samvittighet!

Dessuten er det jo god trening i å vaske Nikke.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett er det jo full vinter enda..tar den såkalte vårreingjøringa til jul og kaller det julevask..da sliter vi en hel dag..med en kasse øl og en flaske ajax..hihi..i fjor datt samboern oppi badekaret da han skrubba det..hysterisk festlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle være flink og vaske taket i stua, og nå ser det helt for j***lig ut! All soten fra stearinlys jeg brente i vinter hadde gjort taket lysegrått.. Etter jeg forsøkte å vaske er det blitt skikkelig skjoldete og stygt. *sukk*

Er det bare å finne frem malekosten eller finnes det råd?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Anni, det er både lettere og mer effektivt å male 2 strøk enn å vaske tak. Bare dekk over alle møbler (kjøp plast på rull), kjøp billig takmaling og rull i vei.

Ang. boka så var det jeg likte best med den at den anbefalte å jobber MED, ikke MOT sin egen personlighet. Hvis man hver dag kommer hjem og slipper jakka på gulvet fordi det er 6 meter til skapet, ikke prøv å forandre deg selv til å begynne å gå til skapet. Flytt skapet i stedet!! Ha ting liggende på logiske steder, slik at det er lett å legge dem på plass. Ha mer enn nok skapplass, sånn at du slipper å gjøre storopprydding hver gang noe skal på plass. Jeg er en notorisk rotekopp, men tankemåten har ihvertfall hjulpet meg. Etter en helgs investering i gode systemer og opprydding for å få ekstra skapplass, pluss en ny kommode, så er det UTROLIG mye lettere å holde orden. Det som mangler nå er å finne dedikert plass til tomflasker, for de lager rot uansett!

Lykke til med vårrengjøring alle sammen!:-)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...