Gå til innhold

VÅRRENGJØRING!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen!!!

Nå er det snart tid for den store hybelkanin-jakten! La oss væpne oss med koster og mopper og bøtter og vaskemiddel og støvsuger!

Jeg vil på det sterkeste anbefale dere alle å skaffe dere boken "DITT RYDDIGE JEG" av Julie Morgenstern.

Du finner den på http://www.haugenbok.no , og på denne netthandelen slipper du å betale for frakt og porto icon_smile.gif Boka koster 289 kr. En flott investering vil dere synes når dere har lest den!!

Jeg ble så inspirert av å lese den at jeg nå vurderer å bli profesjonell ryddekonsulent på heltid icon_wink.gif Neida... bare nesten.

Men nå skal støv og skit og rot til pers!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle nesten tro at du jobber som selger for den boka...

Har liten tro på sånne lær-deg-å-rydde, realiser-deg-selv, bli-ny-og-bedre bøker. Tenk sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sånn mentalhygiene-greier?

har nettopp blitt hjernevaska og det hjalp sannelig! nu blir det ikke mer rot og støv på meg heller..*gliser fornøyd og tar etter fjernkontrollen*

icon_smile.gif (sånt blir man blid av)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vårrengjøring kan for meg ikke bli moro, hyggelig eller noe i NÆRHETEN under noen omstendigheter! Jeg vil IKKE lese en bok om temaet, heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er artig med vårengjøring jeg icon_smile.gif

driver å vasker meg ut av ett hus og til helga skal jeg begynne og vaske meg inn i det nye huset icon_smile.gif

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall deilig når man er ferdig og leiligheten er kjemperen! Da har man god samvittighet!

Dessuten er det jo god trening i å vaske Nikke.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider