Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Er det flere som har opplevd at tannverk er "smittsomt"? Altså jo mer du tenker på det, jo verre blir det og "sprer" seg til tenner som ikke var vonde i utgangspunktet.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 For et idiotisk spørsmål. Tenk kvalitet i stedet for kvantitet neste gang du er her, vennen.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 For et idiotisk spørsmål. Tenk kvalitet i stedet for kvantitet neste gang du er her, vennen. ← Noen som hadde en litt kjip lørdagsnatt? Bjeff bjeff
Gjest tannlegeskrekk Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Er det flere som har opplevd at tannverk er "smittsomt"? Altså jo mer du tenker på det, jo verre blir det og "sprer" seg til tenner som ikke var vonde i utgangspunktet. ← Ja jeg har det slik nå. Jeg har nylig rotfylt tre tenner i overmunnen men det verker i nedmunnen. Og jo mer jeg tenker på det jo mer verker det. Verkingen kjennes ut som en helt jævlig ising, jeg blir gal. Det kjennes ut som om det ikke er noe emalje på tennene og at nervene står åpen. Merkelig at det er de tennene nede som verker slik, de rotfylte tennene er bare sinnsykt ømme. Nå ligger det betennelsesdempende i dem, så de er jo ikke ferdigbehandlet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå