Tulla2 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Mulig det er meg det er noe i veien med, men jeg får ikke Nero'en til å virke. Det står current recorder: Image recorder, men jeg var inne på maskinen og kikket og der stod det et annet navn (klarer ikke finne tilbake nå). Når jeg skal brenne en cd kommer det opp den er brent, men på plata er det ingenting. Noen som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe med med dette/innstillinger?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 "Image Recorder" er en "virtuell" CD/DVD-brenner som man bruker dersom man ikke ønsker å brenne en CD/DVD, men derimot lage en "image"-fil (som man senere kan brenne). Du må velge en annen brenner enn "Image Recorder" fra rullegardinmenyen, eller velge "Choose Recorder" fra "Recorder"-menyen.
Tulla2 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2006 Takk for svar Men jeg har ikke noen mulighet til å velge en annen brenner. Finner heller ikke recorder menyen - hjelp
T.S Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Sikker på at du har brenner på maskinen da? Om du har det, vil du kunne velge en annen fra rullegardinen...
Tulla2 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2006 Ja, jeg har brenner på maskinen. Har brent vha Nero tidligere. Men så skulle jeg få en nyere verson (husker ikke hvorfor) og etter det har den ikke funket
T.S Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Hm. Spørs om du må finne noen som kan ta en titt. er vanskelig å ta over nettet. Kan være så mye..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå