Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Tatoverte meg på torsdagen. merker det svir en del, jeg er flink å smøre spermol på hver morra og kveld så det står ikke på det. ikke pirker og river jeg heller. Jeg hadde aldri sånn svie da jeg tok den på skulderen min. Er det noe spesielt mer følsomt på ankelen? Og har størrelsen noe å si før den forsvinner og jeg kan barbere leggen min jevnt igjen? Hva skulle jeg spør om igjen.. joho! Hvor lenge var din tatovering sår?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Min var så i litt over en uke, tok på skulderbladet. Hva har du tatovert, om jeg får vite?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 En ca 3 m stor mønstersak. ikke akkurat tribal, ser mer ut som en plante med spisse blader fra mitt synspunkt :klø: Har alltid hatt lyst på en abstrakt tatovering på leggen
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 3m altså? hehe. Hørtes stilig ut! Moromt med noe som ikke alle andre har.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Nei fy :D 3 cm! Ja jeg håper det er få som har det. Det ble på en måte "gratulerer med å ha fullført vgs 2 år forsinka" spontangave til meg selv Ikke noe jeg ville funnet på, derfor var det ekstra morsomt. Men til torsdag ca kan jeg regne med å klø meg på leggen uten å klø rundt den?
Gjest Anerikke Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Har også en heller abstrakt ting på ankelen, og det tok faktisk lengre tid enn jeg hadde trodd før det grodde helt ordentlig. 3 ukers tid kanskje? Klødde ikke SÅ mye da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå