Gjest SMann Skrevet 29. februar 2008 #21 Skrevet 29. februar 2008 Overraskende mye uvitenhet. Normalt er å tisse på hverandre. Noen går så langt at de drikker hverandres. Vi har lekt oss et par ganger hvor jeg har tisset på henne uten at dette ga oss noe mer enn spenningen ved å bryte grenser tidlig i forholdet. Det eneste som har gitt oss noe mer er når jeg tisser inne i henne og får en hard stråle mot livmorbunnen. Hun synes dette gir en deilig følelse. Det er vanskelig å tisse inne i henne samtidig som jeg er stiv. Det krever mye konsentrasjon fra min side. Alt vi har gjort har skjedd i dusjen med rennende vann. Samtidig har vi drukket mye på forhånd slik at det er "luktfritt".
Årets gjøk Skrevet 29. februar 2008 #22 Skrevet 29. februar 2008 Er det sånn som dette de som liker wet sex onanerer? http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=25360
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #23 Skrevet 29. februar 2008 Det eneste du kan gjøre er å spørre han. Du kan jo starte med å fortelle han at dette er noe du har tenkt på selv, og har lyst til å prøve. Hvis han har lyst, ordner det seg selv. Hvis han ikke har lyst, må du bare respektere det. Skummelt. Men enkelt. Dette prøvde jeg å si i en tråd som omhandlet oralsex, og ble kraftig nedstemt. Jeg ser ingen prinsipiell forskjell.
Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 21. april 2009 #24 Skrevet 21. april 2009 Be dama di om å tisse når dere dusjer ilag, si at du har sett det på nettet å har lyst å se d live. D gjorde jeg, å d funka. Kan være lurt å gjøre etter dere har vært på byen å konsumert mye drikke, da er d nesten ikke noe lukt, som f.eks om morgenen. Å skulle hun reagere negativt så kan du jo alltids skylle på fylla ide. Jeg har hadt wet sex med 6-7 jenter, ingen har reagert negativt. Jeg ble fortalt dette av min kjære igår, vi har vært sammen i tre år og hun har til tider hatt veldig våte orgasmer, deilig. Igår snakket vi om det og hun sa det ikke var urin, men væsker. Jeg har heller aldri kjent noe urinlukt, men kanskje hun ikke turde si akurat det. Jeg ble bedt om å prøve det alene i badekaret først selv engang, men har ikke gjort det enda. Er også litt usikker på hvordan det skal gjøres?
Gjest KateW Skrevet 21. april 2009 #25 Skrevet 21. april 2009 De våte orgasmene til kjæresten din er helt sikkert at hun spruter. Ikke tisser. Det er helt vanlig. Når det gjelder tissing, så får du spørre henne da. Hvor vil du at jeg skal gjøre det, hvis hun tenner på det altså
Rimmern Skrevet 21. april 2009 #26 Skrevet 21. april 2009 (endret) Man pisser normalt ikke samtidig som man har orgasme, så det er mer sannsynlig at det er ejakulering. Det går an for kvinner å pisse (lekke) samtidig, i motsetning til menn, men lite tyder på at det er vanlig. Endret 21. april 2009 av Rimmern
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #27 Skrevet 27. januar 2010 Be dama di om å tisse når dere dusjer ilag, si at du har sett det på nettet å har lyst å se d live. D gjorde jeg, å d funka. Kan være lurt å gjøre etter dere har vært på byen å konsumert mye drikke, da er d nesten ikke noe lukt, som f.eks om morgenen. Å skulle hun reagere negativt så kan du jo alltids skylle på fylla ide. Jeg har hadt wet sex med 6-7 jenter, ingen har reagert negativt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. januar 2010 #28 Skrevet 27. januar 2010 Vi bruker av og til å tisse på hverandre, i dusjen.Han tisser på min fitte og Jeg tisser på hans pikk og han blir kjempeopphisset av det Etterpå har vi sex i dusjen hehe
Gjest . Skrevet 27. januar 2010 #29 Skrevet 27. januar 2010 Bare si en gang dere koser dere litt at "ååååå jeg måååååå sånn tisse, men har ikke lyst å gå ifra nå...." *knipe - dryppe - knipe - dryppe*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå