Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan noen lede meg gjennom step by step hvordan jeg laster ned tvserier? Jeg er tydeligvis litt evneveik på det området. Har lastet ned "torrents" (tror jeg det heter), men får ikke spilt det av noe sted. Og dessuten er det jo nesten ikke noe størrelse på dem, en tvepisode er jo bare på noen kB, det burde vel flere MB stort?

Hvilke programmer bruker jeg? Fõr meg med teskje.

I need help

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

det er lovlig å laste ned tv serier i norge fortsatt, det leste jeg i vg eller hvor det var! så det så. men vi får vel ikke lov å snakke om torrents her på kg såh. :sjenert:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Nei det er ikke lov etter den nye "mp3-loven", som tredde i kraft i fjor sommer.

Torrents er ikke ulovlig.

Endret av Slangen
Gjest Gjest
Skrevet
det er lovlig å laste ned tv serier i norge fortsatt, det leste jeg i vg eller hvor det var! så det så. men vi får vel ikke lov å snakke om torrents her på kg såh.  :sjenert:

Det er utrolig latterlig!

Hvorfor forbød de ikke snakk om mobiltelefoner, sneglepost og hele INTERNETT i samme slengen? De kan også brukes til kriminelle handlinger.

Skrevet

såpass..Big no-no å snakke om. Den er grei.

Håper likevel noen snille sjeler slenger en hjelpende PM i postkassen min ;)

Skrevet
Det er utrolig latterlig!

Hvorfor forbød de ikke snakk om mobiltelefoner, sneglepost og hele INTERNETT i samme slengen? De kan også brukes til kriminelle handlinger.

Synes det er litt merkelig jeg og. Man går jo inn på evt. ("kriminelle") linker på eget ansvar.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Det er utrolig latterlig!

Hvorfor forbød de ikke snakk om mobiltelefoner, sneglepost og hele INTERNETT i samme slengen? De kan også brukes til kriminelle handlinger.

Så klart. Man bør kunne utveksle info om narkohandel og hvor man får tak i tyvegods over mobil, for det å ringe med mobiltelefon er jo ikke ulovlig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...