Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 Lurer litt, er 75b lite i bh størrelse? Hva er vanlig egentlig? Jeg syns alle har mye større enn meg...buhuuu typen min kan iallefall ikke ha blitt sammen med meg pågrunn av puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er vel en ganske vanlig størrelse. Men det store spørsmålet er om du noen gang har fått tilpasset en BH? jeg gikk lenge rundt og trodde jeg var en 70/75B. I dag bruker jeg 65E. Det er faktisk ikke så stort som det høres ut. En god håndfull pluss bittelitt til. Jeg også synes de fleste har større enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 teit spørsmål. jeg er en 75 a men er storfornøyd med det. det er sambo også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er da ikke noe teit spørsmål. Selv bruker jeg 70/75 b, og jeg er 14 år. Har like store som resten i klassen, unntatt noen da som har mindre enn meg. Og ei som har 3 ganger så store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #5 Del Skrevet 18. juni 2006 Bruker 70C og føler alle har større enn meg og For jeg føler de sitter så rart i forhold til hverandre. De er så langt ute fra hverandre så jeg har kløftissues Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 18. juni 2006 #6 Del Skrevet 18. juni 2006 Lurer litt, er 75b lite i bh størrelse? Hva er vanlig egentlig? Jeg syns alle har mye større enn meg...buhuuu typen min kan iallefall ikke ha blitt sammen med meg pågrunn av puppene mine ← Jeg har 75e, og kan forsikre deg om at det er ikke bare morsomt det heller. Vi klarer alltid å finne noe galt med oss selv, hva med å konsentrere oss om det som er bra istedenfor? Jeg var i et bryllup en gang; kunne ikke få øynene fra det nydelige håret til brudgommens søster. AKKURAT sånne krøller hadde jeg alltid ønsket meg! Helt til hun kom bort til meg og sa "åh, du har glatt hår, din heldiggris!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #7 Del Skrevet 18. juni 2006 Meg som sa at det var et teit spørsmål. Fordi du spør om hva som er "vanlig". Da kunne du like gjerne spurt: Hvor høy er det vanlig å være? Hvor store føtter er det vanlig å ha? Hvor langt hår er det vanlig å få? Skjønner du tegninga? Hvor store puppene er, avhenger av hvor stor man er ellers, hvor mye fett man har på kroppen, slike ting. Det er ingenting som er mest vanlig- ALT er vanlig! Slutt å sammenligne deg med andre, ihvertfall. Du er HELT normal!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. juni 2006 #8 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg bruker 75D og det er ingen som tror meg, for de mener jeg har for små pupper. Men jeg får ikke på meg noe mindre, for de er liksom for breie, men ikke så mye utover, vanskelig og forklare. Nå kommer det jo an på hvor stor /liten man er. Feks en jente på 160, som veier 50 kg ser det jo rart om kommer med de kjempepuppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 18. juni 2006 #9 Del Skrevet 18. juni 2006 jeg måtte sjekke for å huske. 70B var det visst. neiognei nå ble jeg deprimert og full av komplekser gitt. som mine guttevenner sier: pupper er pupper og pupper er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #10 Del Skrevet 18. juni 2006 Merker at BH størrelsen variere alt etter hvordan BHn er laga og. Jeg bruker vanligvis 80D, men av og til må jeg ha C istedet. Så det kan nok variere på mange måter, og alt er like normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. juni 2006 #11 Del Skrevet 18. juni 2006 Måtte nettopp bytte ut alle mine fine bh`r Men gikk opp da Til 80b/80c. Men det viser jo og at jeg er blitt "tykkere" rundt meg selv. øh...ja... Men er det noe jeg er fornøyd med så er det puppene mine. De er ikke små, men de er heller ikke store. Og de er faste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 18. juni 2006 #12 Del Skrevet 18. juni 2006 80% av alle kvinner skal visstnok gå med feil BH-størrelse. Før trodde jeg at jeg var 85C, men etter tilpassing fikk jeg vite at jeg er 65FF. Ta deg en tur til en BH-butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #13 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har 75e, og kan forsikre deg om at det er ikke bare morsomt det heller. Vi klarer alltid å finne noe galt med oss selv, hva med å konsentrere oss om det som er bra istedenfor? Jeg var i et bryllup en gang; kunne ikke få øynene fra det nydelige håret til brudgommens søster. AKKURAT sånne krøller hadde jeg alltid ønsket meg! Helt til hun kom bort til meg og sa "åh, du har glatt hår, din heldiggris!" ← Kjenner meg igjen i akkurat det du skriver. Jeg hadde nemlig ganske glatt hår da jeg var liten, men da jeg var ca 20 år fikk jeg mye krøller. Da jeg var liten ønsket jeg meg selvsagt krøller, mens nå skulle jeg ønske jeg hadde glatt og glansfullt hår, sånn at jeg kunne hatt pannelugg For det er jo typisk: vi ønsker oss det vi ikke har! Men det er jo sånn at det er fordeler og ulemper med alt. Krøllet hår er gjerne veldig tørt og jeg for min del må ha noen produkter i det så det ikke skal stå ut til alle kanter. Mens glatt hår gjerne kan se litt tynt og pistrete ut. Og ang BH-str så har jeg små pupper hvis det er til noen trøst for trådstarter. Jeg har enda ikke funnet BH i riktig str, så jeg har lenge gått med 70/75 A som er feil str til meg. Sannsynligvis burde jeg hatt 60/65 B, men da må jeg i spesialbutikk regner jeg med. Siste året har jeg ikek engang gått med BH, men bare brukt sportstopp, siden det gjør så gruelig vondt å gå med feil str: de spilene gnager seg jo inn midt på puppen når omkretsen på BHen er for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 #14 Del Skrevet 18. juni 2006 Kjenner meg igjen i akkurat det du skriver. Jeg hadde nemlig ganske glatt hår da jeg var liten, men da jeg var ca 20 år fikk jeg mye krøller. Da jeg var liten ønsket jeg meg selvsagt krøller, mens nå skulle jeg ønske jeg hadde glatt og glansfullt hår, sånn at jeg kunne hatt pannelugg For det er jo typisk: vi ønsker oss det vi ikke har! Men det er jo sånn at det er fordeler og ulemper med alt. Krøllet hår er gjerne veldig tørt og jeg for min del må ha noen produkter i det så det ikke skal stå ut til alle kanter. Mens glatt hår gjerne kan se litt tynt og pistrete ut. Og ang BH-str så har jeg små pupper hvis det er til noen trøst for trådstarter. Jeg har enda ikke funnet BH i riktig str, så jeg har lenge gått med 70/75 A som er feil str til meg. Sannsynligvis burde jeg hatt 60/65 B, men da må jeg i spesialbutikk regner jeg med. Siste året har jeg ikek engang gått med BH, men bare brukt sportstopp, siden det gjør så gruelig vondt å gå med feil str: de spilene gnager seg jo inn midt på puppen når omkretsen på BHen er for stor. ← Jeg og gjorde akk det samme, men så prøvde jeg 70B og det var VELDIG mye bedre for meg! Tror egentlig jeg kunne brukt 65C også, siden selv 70 er litt i slakkeste laget, men det får bli i neste kjøperunde! Fikk også beskjed om at jeg godt kunne prøve 60 i omkrets, men da skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få puste?!? Uansett, prøv deg frem! Og La Senza har 65- størrelser til helt ok priser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #15 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg bruker 75D, og er 14 år. Vet ikke om det er helt riktig størrelse, for har aldri sjekket med noen i butikken eller noe. Men det er vel veldig variert, og ikke noe spesielt som er "vanlig". Mange har 75b, mange har mindre, mange har større. Synes du burde være stolt over det du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puppene Skrevet 16. juni 2012 #16 Del Skrevet 16. juni 2012 Lurer litt, er 75b lite i bh størrelse? Hva er vanlig egentlig? Jeg syns alle har mye større enn meg...buhuuu typen min kan iallefall ikke ha blitt sammen med meg pågrunn av puppene mine Vel, jeg er 17 år og bruker størrelse 70E. Det er vel ganske stort, og er ikke fornøyd med det selv. Har fått større og større pupper siden 8. klasse, og antakelig fortsetter de og vokse mer også nå fremover. Ikke bra.. Kunne faktisk ønske jeg var flatbrysta isteden for, ille med så store. Jeg er veldig smal rundt livet og rundt bysten, men har giga pupper liksom. Ser ut som jeg har silikon, og det er jo ikke noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maren Skrevet 28. juni 2012 #17 Del Skrevet 28. juni 2012 Bruker 70C og føler alle har større enn meg og For jeg føler de sitter så rart i forhold til hverandre. De er så langt ute fra hverandre så jeg har kløftissues Du? hvor får man tak i 70 C? trodde det ikke fantes jeg Bruker nemlig 75 C, men er for stor rund så skulle hatt 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 28. juni 2012 #18 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har forskjellig BHstørrelse ettersom hvilken butikk jeg handler i.. I følge reiners er jeg 70 D/E, men på h&m er jeg 75 c.. Men så har jeg også på følelsen av at brystene mine blåser seg opp, og punkteres, alt ettersom hvor jeg er i menssyklusen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #19 Del Skrevet 28. juni 2012 Vet ikke hva jeg skal si er vanlig og ikke lengre. a-c/d er det man stortsett får i kjedebutikkene etter min erfaring, men på en annen side bruker de alle fleste for liten bh-størrelse. Jeg brukte en 80C/D, men så gikk jeg å fikk meg målt på en BH butikk, og hun fant frem en BH som satt støpt. Det var en 75F! Og jeg synes ikke puppene mine er spesielt store:P Tror forøvrig også cupstørrelsen lar seg påvirke av formen på puppene, samt hva man selv liker. Liker man noe som virkelig sitter godt, eller er man ikke like nøye på det bare det er fint? Anonym poster: 72e202190ec222b6c903415b3d7d7c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lara89 Skrevet 29. juni 2012 #20 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Før jeg fikk dem fikset brukte jeg 75A fra H&M med masse innlegg i, fikk meg målt på Change, og da hadde jeg 60B. Ikke store forskjellen, men den satt som støpt Nå bruker jeg 60/65H på Change og 75C på H&M 75B er forresten ikke lite at all hadde jeg hatt det (og kunnet fylle den ut) så hadde jeg aldri i livet fikset på mine. Endret 29. juni 2012 av Lara89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå