Brunhilde Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 Jeg er absolutt ikke en filmsnakker. Det irriterer meg grenseløst at andre snakker også, jeg har da ikke betalt en kinobillett for å høre på andres meningsløsheter, heller! Om folk snakker eller ikke når de ser film hjemme bryr meg lite, men hjemme hos meg skal det være stille når det sees film.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #22 Skrevet 18. juni 2006 Nei, ikke direkte snakking, men vi hvisker gjerne en kommentar eller to i løpet av filmen. Når man går på kino er det vel heller snakk om en prioritering, jeg velger å se filmen i det stille fordi den er bedre sett på kino, men helst skulle jeg hatt muligheten til å snakke om filmen likevel. Forøvrig er det å røpe handlingen (hvis man har sett filmen før) eller ødelegge stemningen en uting, men litt prat tar ingen skade av. ← Det er skikkelig skikkelig provoserende å sitte i nærheten av folk som snakker seg i mellom på kino, og jeg har opplevd like mange ganger at godt voksne "kultiverte" folk gjør det, som unger/ungdom. Har også ei venninne som snakker mye under filmen, vi ser bare sånne greie underholdningsfilmer sammen, ingen filmer det er viktig for meg å konsentrere meg om. Hva man gjør hjemme når man ser dvd bryr meg ikke, der pleier man vel å velge medtitterne med omhu også:-)
Daria Skrevet 18. juni 2006 #23 Skrevet 18. juni 2006 Det kommer litt an på hva je ser og hvem jeg ser den sammen med, men generelt sett kan jeg godt snakke og kommentere underveis -når man ser dvd hjemme, vel å merke. På kino holder jeg kjeft, og foretrekker at andre gjør det også. Er dog litt overbærende med fjortis-gjenger, husker nemlig godt hvordan jeg var selv da og ja, opplevde både stygge blikk og kjeft fra folk i nærheten. For ikke å snakke om den gangen jeg og en venninne diskuterte så intenst at de på raden bak ble mer opptatt av å følge med på vår diskusjon enn selve filmen...
Arkana Skrevet 18. juni 2006 #24 Skrevet 18. juni 2006 Det er skikkelig skikkelig provoserende å sitte i nærheten av folk som snakker seg i mellom på kino, ← Jeg snakker ikke med noen på kino, men det hender at jeg hvisker et par ord kanskje én eller to ganger underveis, og jeg kan forsikre deg om at de jeg har spurt som har sittet rundt ikke har hørt noen ting.
Tusseline Skrevet 21. juni 2006 #25 Skrevet 21. juni 2006 Ja, blir alltid litt småsnakk i løpet av en film. Skulle tro jeg lider av ADHD, for jeg er skikkelig rastløs og har sjelden tålmodighet til å sitte stille (samt lukke munnen) i minst 1 time og 30 min.
Scorpina Skrevet 22. juni 2006 #26 Skrevet 22. juni 2006 Altså, jeg er no rimelig snakkesalig hehe....men når jeg er på kino holder jeg trut'n atte! Og, blir rimelig irritert hvis noen skravler og babler og gir en god bæng i andre publikummere som VIL se og ikke minst HØRE filmen!! Hjemme kan jeg prate littegranne - komme med en sidekommentar etc... "...neiii, ikke gå deeeeer!!!" eller..."paaaass deg!!! SNU DEG DAHHHH!!" Digger grøssere *hihi*
Gjest Aethra Skrevet 23. juni 2006 #27 Skrevet 23. juni 2006 Jeg kommer visst stadig med kommentarer og spørsmål. Er en skikkelig fæl filmsnakker ja Men prøver å begrense meg på kino da.. Er det skummelt skriker jeg imidlertid KJEMPEHØYT uansett
Gjest Catwoman Skrevet 23. juni 2006 #28 Skrevet 23. juni 2006 Komer veldig an på. Synes det kan det være ganske koselig å sitte å småsnakke litt om filmen mens vi ser på. Diskutere litt hva vi tror skjer og sånn underveis. Er ikke så ofte jeg ser en hel film - blir så rastløs og utålmodig av det, hvis ikke filmen er veldig fengslende. Hadde nok blitt enda mer rastløs hvis jeg så den sammen med noen som absolutt ikke ville snakke under filmen ja. Men på kino holder jeg kjeft - av hensyn til de andre i salen. Er ikke så ofte jeg er på kino nei, det er kun hvis det er en film jeg har spesielt lyst til å se.
Cata Skrevet 25. juni 2006 #29 Skrevet 25. juni 2006 Ja hvis jeg ser film på TV eller DVD så er jeg nok det, men er jeg på kino så holder jeg munn.
Anglofil Skrevet 25. juni 2006 #30 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er stille under filmen, jeg hater snakk når jeg ser en film! Mvh Yvonne
Azi Skrevet 25. juni 2006 #31 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg pleier å slenge noen kommentarer, men spør ikke om hva som skjedde. Eller jo hvis mannen min har sett på en kjedelig film og jeg har gått og kommet tilbake etter 1 time. Da spør jeg hva har skjedd! Men altså jepp jeg snakker under filmen, men bare slenger noen kommentarer som jeg selv synes er morsom da- Vet ikke hva andre måtte synes! Men når vi er på kino så prøver jeg å ikke snakke så godt jeg kan! Men hender jeg skriker litt hvis det skjer noe skummelt. Eller gråter hvis det er trist... og ler så klart når det skjer noe morsomt! Skal jo ikke sitte helt stiv heller da og ikke lage noe lyd. Endret 25. juni 2006 av Azi
la Flaca Skrevet 26. juni 2006 #33 Skrevet 26. juni 2006 Bestevenninna mi er sånn. Hun er klar over det selv også, og likevel greier hun ikke å holde kjeft! Det er jo helt umulig å dra på kino med henne, eller se noe på TV som man faktisk har lyst til å nyte uten å måtte føre en samtale med henne og svare på spørsmål. Ja, vi har snakket om det flere ganger, men hun er en kronisk filmprater okke som. Nå har jeg slått meg til ro med det, og går heller på kino med mannen min... Selv kunne det ikke falle meg inn å la skravla gå under en film eller liknende.
Flugelhorn Skrevet 26. juni 2006 #34 Skrevet 26. juni 2006 Er for det meste stille, men kommer ann på om det er på kino eller hjemme.. Hjemme kan jeg kansje være litt mer pratsom.... (serlig hvis det er min kjære som har valgt film, og det ikke er helt min smak )
Viviwoom Skrevet 26. juni 2006 #35 Skrevet 26. juni 2006 Kan nok prate litt når jeg ser på film hjemme, men absolutt ikke på kino. Blir så opptatt av filmen, at jeg ikke kommer på å si noe som helst. Også har det hendt flere ganger at de jeg har vært på kino sammen med, klager over at noen har sittet i nærheten og pratet i ett, uten at jeg har lagt merke til et døyt
Gjest Grønn Frosk Skrevet 26. juni 2006 #36 Skrevet 26. juni 2006 Prater litt dersom der er film hjemme, i hvertfall dersom filmen er dårlig, for da er det gøy å gjøre narr mens jeg ser den. Prater ikke under filmen på kino. Blir irritert på folk som gjør det.
Rio Skrevet 27. juni 2006 #37 Skrevet 27. juni 2006 Jeg holder kjeft, bortsett fra der det kanskje faller meg inn å hive inn en eller annen kommentar.
Snupplupp Skrevet 27. juni 2006 #38 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg snakker ofte under filmen, men varierere etter hvem jeg ser sammen med. Stiller nesten aldri slike "dumme" spørsmål som du nevnte. Det er mer kommentarer, og diverse. Jeg og søsteren min snakker mye når vi ser film, og filmen blir nesten bedre av den grunn.. (snakker ikke på kino, kanskje jeg hvisker en kommentar hvis jeg ikke klarer å vente med å si det, men jeg ler ofte der ingen andre ler på kino.. Irriterende?) Endret 27. juni 2006 av Snupplupp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå