Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg ny mobil, sony erikson w800i, men klarer ikke å ta innpå musikk eller ta bilder fra mobilen til dataen. Bluetooth funksjonen får jeg heller ikke til å fungere. Har den kontakten som jeg skal putte inn i dataen, men ingenting skjer når jeg gjør det.

Er her noen som er litt smartere enn meg som kunne hjulpet meg? :sur:;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg har også W800i (på rep :tristbla:) og har ikke problemer med å overføre bilder og musikk via kabel. Installer programvare, plugg i kabel, så går vel det meste av seg selv... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lagt inn den cden som jeg fikk med. Men det eneste som har lagt seg inn i oppstartsmenyen er file manager, sync station, image editor, MMS home studio. Og når jeg kobler til kabelen skjer det ingenting.

Har ikke fått innpå noe disctophone, eller hva den heter. Vet ikke om det bare er meg som er dum eller hva :P

Gjest Gjest1
Skrevet

Du må slå på bluetooth-funksjonen på telefonen om den ikke er slått på fra før.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, fant ut hvordan jeg slo på den :P

Gjest Gjest
Skrevet

Men når jeg skal sende et bilde via bluetooth kommer det bare opp at den finner ingen enheter.

Gjest Gjest1
Skrevet

Er bluetoothen slått på i dataen da? :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Aha, man må gjøre det også? Hvordan gjør man det? :ler:

Gjest Gjest1
Skrevet
Aha, man må gjøre det også? Hvordan gjør man det?  :ler:

Du finner sikker ut av det også. :ler:

Gjest Gjest1
Skrevet

Ja, for du har bluetooth på dataen? Jeg har det ikke integrert og måtte kjøpe en dings utenom...

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri vert borti bluetooth før så jeg aner ikke :ler: Må jeg innstallerer noe på dataen altså?

Gjest Gjest
Skrevet

Om du ikke har bluetooth på dataen må du kjøpe en plugg å stappe i dataen.. :)

Gjest Gjest1
Skrevet

Du kjøper den på Clas Ohlsson, den koster 169,- og plugges i usb-porten.

Skrevet

Det er mulig jeg ikke skjønner noe her, men det er vel forskjell på stasjonær og laptop.

Hvis du har en laptop som er ganske ny så kan du sikkert bare sette den opp. Jeg har gjort det en gang, men husker ikke hvordan det skulle gjøres.

Hvis du har en stasjonær PC må telefonen kobles til denne med en USB kabel som det sies over her.

Her er det en brukerveiledning fra Netcom som også omhandler bluetooth. Vet ikke om dette er til hjelp. Vanligvis kan du velge IR eller bluetooth. Jeg husker ikke hva som er forskjellen lenger. Bluetooth brukes jo for å koble seg opp til internett.

https://netcom.no/bedrift/produkter/mobiltb...dningforpc2.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...