Gå til innhold

Rhodos


Gjest anita31

Anbefalte innlegg

Gjest anita31

Heisann:)

Jeg og samboere min skal reise til Rhodos den 20 August:) Vi skal til Ixia og bo på et hotell som heter Blue Star Dionysos.

Er det noen av dere som har vært der? Og hvordan er plassen??

Gleder meg kjempemye og tar imot all innformasjon med takk:)

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Tror nok jeg ville valgt Rhodos By, i stedet Ixia. Det skjer liksom ingenting der nede, og er bare bygget opp for turister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg synes hele Rhodos er preget av innpåslitne timeshare-selgere og folk som kjærber deg om å komme inn på restauranten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg synes hele Rhodos er preget av innpåslitne timeshare-selgere og folk som kjærber deg om å komme inn på restauranten deres.

Du må ha vært i Tyrkia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Rhodos er kjempe fint, sjøen er krystallklar, herlig, og det er sinnsykt varmt.

Stod inne i resepsjonen på hotellet en dag, og syns det var litt kjølig. Jeg gikk for å se hvor mange grader det var, 31grader!! Og det var liksom kjølig.

Dessuten fikk vi hotell med vindu mot soloppgangen. Det gjaldt å komme seg ut av hotellrommet før sola kom opp over havet, ellers ble det som en microbølgovn inni der, det var helt ekstremt.

Vi var der i juli syns jeg å huske, vi bodde i rhodos by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_linda_*

Hei!

Hotellet dere skal bo på er helt supert! Rhodos er en fantastisk øy og der er mye å se. Lei en bil og kjør rundt på øya, verdt å se er akropolisen i lindos. kurbadene i kalithea, sommerfugldalen, amfiteateret på monthe smith, gamlebyen og vollgraven. Det skjer mest inne i gamlebyen på kveldstid, ta en drosje og nyt kvelden med et glass lokal likør. God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Beklager jeg trekker opp gammel tråd, men ville så gjerne høre mer om Ixia og hotellet Blue Star Dionysos.

Jeg og min familie skal dit i sommeren 08., jeg er så usikker om jeg valgte riktig plass for de som aldri har vert i syden før. Jeg har vert mangen plasser, men bare ikke på Rhodos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...