Gå til innhold

Hvordan har dere det?


måvite

Anbefalte innlegg

Synes det ble altfor stille her så jeg kaster ut et spørsmål. Hvordan er formen og har alle det bra?

Jeg er 10+5 i dag og formen er nesten helt på topp. Er endel trøtt og sliten og plages med menssmertelingnende plager, men ellers er det kun glede hos meg.

Og til alle dere plaget med kvalme: Jeg føler med dere for det MÅ være helt forferdelig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, jeg klaget min nød tidligere fordi jeg ikke hadde kvalme som symptom. :ler:

Dette fikk jeg igjen for, så nå består stort sett dagen av spying og forsøk på å spise.

Men ellers er alt bra, og jeg gleder meg til jeg er forbi 12 uker, da det påståes at kvalmen skal avta!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og sliten.. føler ikke at jeg fungerer helt som jeg skal i forhold til mann og datter (1,5 år..). Har lite overskudd om dagen.

Dette går vel over når jeg når 12 uker håper jeg :)

Er nå 7+3

Håper dere andre har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13 uker i dag :) og har så langt bare vært småkvalm. Det har vært som å være litt bilsyk i flere uker. I dag derimot er jeg mye mer kvalm :( Prøver å kaste opp men det kommer ingenting. Sliter med å konsentrer meg. Sitter her på jobb og lurer på om jeg skal dra hjem i stedet. Har hørt at det er viktig å sove nok, og i natt sov jeg lite. Er kjempetrøtt om dagen, mens om natta kan jeg ligge å vri meg.

Jaja. Skal vel ikke klage. Er kjempeglad for å være gravid, og har jo tross alt ikke vært særlig plaget med symptomer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passerer 12 uker i dag, og formen går stadig framover. Har ikke vært så alt for plaget av kvalme (les: har ikke spydd) og det blir mindre og mindre av den. Energien er også bedre enn på lenge, selv om jeg merker at jeg fortsatt blir veldig sliten og trøtt hvis jeg overdriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9+3 i dag. Har det ganske ok vil jeg si. Jeg er sliten, og må sove noen timer midt på dagen, og er kvalm innimellom, og kaster litt opp. Men det går greit så lenge jeg får fri fra kvalmen også, at den ikke er konstant.

Jeg var hos legen i går, og tok bare en urinprøve, skal tilbake neste uke for blodprøver og litt mer samtale. Gleder meg sånn til å komme over den magiske grensen (12 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 8+5 i dag, og formen varierer fra dag til dag.

I dag har jeg en dårlig dag med kvalme, hodepine og tretthet. Godt det er fredag!!!!

Er ellers veldig oppblåst i magen, og ser frem til å få en skikkelig gravid-form på magen :hjerter:

Var på 2. tidlige UL i går, knøttet var 2 cm og alt så bra ut. Greier likevel ikke å slappe av enda, og gleder meg til å passere 12. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen begynner å bli bra nå... tror jeg er 12 uker på mandag. Har ikke kastet opp ifb svangerskapet så det gleder meg :) Gleder meg til ordinær UL om ca 5 uker! Har fått fødeplass på ABC klinikken på Ullevåll, der fødte jeg datteren vår i mai ifjor og hadde en kjempefin opplevelse.

Jeg er veldig sliten om dagen, snuppa har vært syk i to uker og jeg har sovet tilsvarende lite om nettene. Vi har nettopp blitt ferdige med å pusse opp huset og mannen har fått flyttet oss inn. Jeg og snuppa flytter etter på tirsdag, da har vi fått vann og elektrisitet på plass.

Håper nå at ting roer seg ned ang sykdom, oppussing og jobb. To uker igjen til 4 ukers ferie! Det skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...