Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 hikker stadig vekk, fra ett hikk til en halvtime med hikking. i allefall flere ganger i uka. ett enkelt hikk kommer oftere enn mange hikk på rad. styrken på hikkene varierer, fra de små til de harde (og ikke minst høylytte) som kan gjøre vondt i brystet. har ikke funnet en sammenheng mellom mat eller drikke og hikkingen. det mest irriterende er når jeg skal ta meg en røyk og inhalerer akkurat når det kommer et kjempekraftig hikk...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #22 Skrevet 18. juni 2006 Hikker svært sjelden. Kanskje to ganger i året? Hikket mer da jeg var mindre. En liten digresjon kanskje, men mon mor hikker helt spesielt: det høres ut som hun skal bli kvalt når hun hikker. Og hun hikket ganske mye da jeg bodde hjemme husker jeg, gikk ekko i hele huset
Gjest Søt Skrevet 19. juni 2006 #23 Skrevet 19. juni 2006 Jeg hikket i går, og det var fordi jeg styrtet Smirnoff Ice ← jeg drakk smirnoff ice på lørdag, tror jeg hikket 4 ganger den kvelden!
Tusseline Skrevet 20. juni 2006 #25 Skrevet 20. juni 2006 Hikker kanskje en gang i uka. Vet aldri hva det kommer av.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 20. juni 2006 #26 Skrevet 20. juni 2006 Jeg får hikke ganske ofte. I hvert fall en gang i uka. Det kommer som oftest dersom jeg ler mye, eller om jeg spiser litt for fort.
mee mee Skrevet 21. juni 2006 #27 Skrevet 21. juni 2006 hikker hver gang jeg spiser tørr mat for fort.. så det kan bli et par ganger i uka.. nyser gjør jeg ofte oxo
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #28 Skrevet 21. juni 2006 Når var sist gang du hadde hikke? Det tror jeg var i august i fjor eller noe. jeg hikker veldig sjelden... men om jeg først får hikke en dag, så får jeg nye hikkeanfall igjennom hele dagen. helt håpløst :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå