Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Vi skal kjøpe ny bærbar, og det blir enten en MacBook eller en 12,1" pc. Pc'ene som er aktuelle, er DELL m1210, eller Fujitsu Siemens S2110. Alle maskinene har ok spesifikasjoner, Fujitsuen henger vel litt etter, men er også endel lettere. Noen som har prøvd noen av disse maskinene, og kan komme med innspill? Lurer blant annet på bildekvalitet og viftestøy. Maskinen skal brukes til litt forskjellig, det tyngste er antagelig lettere Photshoparbeid, samt litt Wings3D (krever ikke mye av maskinen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...