Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Vi skal kjøpe ny bærbar, og det blir enten en MacBook eller en 12,1" pc. Pc'ene som er aktuelle, er DELL m1210, eller Fujitsu Siemens S2110. Alle maskinene har ok spesifikasjoner, Fujitsuen henger vel litt etter, men er også endel lettere. Noen som har prøvd noen av disse maskinene, og kan komme med innspill? Lurer blant annet på bildekvalitet og viftestøy. Maskinen skal brukes til litt forskjellig, det tyngste er antagelig lettere Photshoparbeid, samt litt Wings3D (krever ikke mye av maskinen).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå