tuji Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Har hypotyreose (lavt stoffskifte), og de siste dagene har jeg vært småkvalm hele tiden. Har vært litt dårligere enn vanlig også. Kan det være en sammenheng? Er det tegn på overdosering?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Jeg vet ikke mye om detaljene, men min mor og søster har dette, og jeg har aldri hørt om kvalme når det gjelder de. Søkte opp Thyroxin i Felleskatalogen (regner med at det er den du bruker?) og fant ikke noe der som skal tilsi kvalme som bivirkning ved overdosering...
tuji Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 Nei, jeg har heller ikke funnet noe. Kanskje det bare er en side ved å være trøtt og sliten - eller det faktum at jeg ikke har matlyst selv om jeg er sulten. Tar gjerne imot flere innspill.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Dette er nok ikke et tegn på overdosering. Mest vanlige bivirkinger av thyroidhormoner som du får pga hypotyerose: - utslett - leddsmerter - feber dersom du derimot får feber og sårhals så bør du kontakte din lege/en lege og fortelle hvilken preparater du tar.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Her er det egen diskusjonsside for oss med stoffskifte problemer- ta deg en tur innom der! http://www.xlpluss.no/thyroforum/
tuji Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har vært der, men synes det blir litt mye. Av og til virker det som de menneskene lever for sykdommen sin. Jeg prøver å la den påvirke meg minst mulig, og blir litt skremt av alt jeg leser på det forumet. Men takk for et velment tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå