Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er nettopp ferdig med lærerutdanningen og har fått jobb som kontaktlærer i 1.klasse fra høsten. Er det noen som vet hvor mye det er vanlig å få i tillegg som kontaktlærer? Jeg har kompetanse adjunkt, men veit jeg har krav på tillegg som kontaktlærer.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Jeg tror det varierer ut fra hvor du jobber, men jeg får 800,- ekstra i måneden som kontaktlærer. (Gled deg! De minste er så herlige! )
Hottentotten Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Tusen takk for svar! Siden jeg er ny har jeg ikke turt å spørre enda.. Det er greit å ha en liten pekepinn på hva jeg kan forvente meg. Jeg gleder meg noe enormt, hilste på elevene i forrige uke. Alle var så koselige! Samtidig er jeg litt usikker, men det er vel bare fordi det er første gangen jeg skal ut i jobb på egen hånd. Under praksisen har det alltid vært noen andre tilstede, og jeg har fått god oppfølging fra høyskolen. Det er jeg og ei til som skal ha ansvaret for de to klassene, og vi skal ha en del felles - og jeg føler meg trygg på at jeg kan få hjelp og veiledning hvis jeg trenger det. Det er bare litt nervøsitet nå fordi det er første gangen..
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Det kommer til å gå kjempebra, det er jeg sikker på! Å jobbe på "ordentlig" er mye bedre enn praksis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå