Gå til innhold

En nabo fra helvete...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke her regler om sedvane kommer inn?

Uansett er det sikkert lurt å ta kontakt med kommunen og/eller advokat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Naboenn din er jo smårar. Ignorer henne fullstendig, går hun til angrep politianmelder dere henne.

Det jeg ville ha vært mest bekymret for er salg av huset! Dere må jo opplyse om dette med pumpehuset og denne dama! Når visningen finner sted må dere ta en tur bort til pumpehuset for å vise dem dette, og da ville det ha vært ille dersom gamla kom med knyttneven og skjellsord mot dere og den aktuelle kjøperen.

Megleren vet kanskje hva som må til når det gjelder nabokrangling og salg av hus.

Kanskje det går an med bøter dersom hun holder på sånn!

Gjest Bodillen
Skrevet
Naboenn din er jo smårar. Ignorer henne fullstendig, går hun til angrep politianmelder dere henne.

Det jeg ville ha vært mest bekymret for er salg av huset! Dere må jo opplyse om dette med pumpehuset og denne dama! Når visningen finner sted må dere ta en tur bort til pumpehuset for å vise dem dette, og da ville det ha vært ille dersom gamla kom med knyttneven og skjellsord mot dere og den aktuelle kjøperen.

Megleren vet kanskje hva som må til når det gjelder nabokrangling og salg av hus.

Kanskje det går an med bøter dersom hun holder på sånn!

Huset er solgt for lengst, det. Vi flytter ut i løpet av ettpar uker. Denne krangelen oppsto nå i helgen...

Det som er litt komisk, er at hun faktisk må over eiendommen vår for å komme til huset sitt... Vi har samme adkomstvei, og deler av den ligger på enn annen nabo sin eiendom, resten på vår. For meg er det like idiotisk at hun nekter oss tilgang på pumpehuset som det ville vært om vi nektet henne å gå på veien over tomta vår for å komme seg hjem. Jeg ville selvsagt aldri sunket så dypt - men tanken er jo artig! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Huset er solgt for lengst, det. Vi flytter ut i løpet av ettpar uker. Denne krangelen oppsto nå i helgen...

Det som er litt komisk, er at hun faktisk må over eiendommen vår for å komme til huset sitt... Vi har samme adkomstvei, og deler av den ligger på enn annen nabo sin eiendom, resten på vår. For meg er det like idiotisk at hun nekter oss tilgang på pumpehuset som det ville vært om vi nektet henne å gå på veien over tomta vår for å komme seg hjem. Jeg ville selvsagt aldri sunket så dypt - men tanken er jo artig! :ler:

Åh, det hadde jeg nevnt for henne!!!

Skrevet

Bodillen har du ikke en sekretær du kan sette på saken ?

Gjest Gjest
Skrevet
Det som er litt komisk, er at hun faktisk må over eiendommen vår for å komme til huset sitt...

Eier du ikke næringsvett da menneske? Sett opp bom.

En bompassering kan byttes i to besøk i pumpehuset.

Gjest gjest1
Skrevet
Bodillen har du ikke en sekretær du kan sette på saken ?

:enig::hoppe::tommel::vinke::sjarmor:

Gjest Bodillen
Skrevet

Ja!!!! :ler: Pulver, sjekk opp disse greiene om sedvane og sånt - du er flink til å grave. Også ordner vi en bom og setter telefonnummeret ditt på hengelåsen, ok?? :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja!!!!  :ler:  Pulver, sjekk opp disse greiene om sedvane og sånt - du er flink til å grave. Også ordner vi en bom og setter telefonnummeret ditt på hengelåsen, ok??  :sjarmor:

Puh, jeg har jo så mye å gjøre med all flyttingen min. Lur en av tantene mine til å sjekke det om sedvane, så skal jeg gladelig ta hissige telefoner fra røya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...