Gå til innhold

Hvor lenge låne bort ting?


Lille frk Tussi

Anbefalte innlegg

Gjest Herregud
Jeg lånte bort endel filmer for 3 mnd siden. Den ene - som attpåtil er favorittfilmen min - ble aldri levert tilbake. Jeg spurte henne et par ganger med en måneds mellomrom om hun har sett filmen, og da svarte hun bare at hun ikke har rukket å se den. Siste gang jeg var på besøk hos henne, så jeg filmen stå i dvdhylla dems. Herregud, hun tror sikkert at jeg bare skal glemme den, men jeg orker ikke mase mer - bare lært at hun skal jeg aldri låne bort noenting til mer. Noen tar seg så friheter! Jeg får vel bare prøve å kjøpe en ny dvdfilm - når jeg får bedre råd. En kompis av samboeren min lånte ei svær bok om massasje som jeg har. Den har jeg heller ikke fått tilbake, litt synd da den ikke er å få tak i noensteds mer. Glad for at han ikke lånte flere bøker - som han i utgangspunktet tenkte å gjøre. :roll:

Men heregud da. Be om å få tilbake boka og dvd'ene. Selv om de ikke har sett den betyr det jo ikke at de skal ruge på det til de en gang får gjort det. Si at den har jeg jommen savna og så tar du den med deg hjem neste gang du er der. Samma med den masasjeboka. Det er jo ikke mistet fordi surrebukkene ikke får levert det tilbake. Stå på krava! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tanita

Han med massasjeboka har jeg ikke kontakt med, det er kompisen til samboeren så jeg har bedt samboeren om å ta den med når han har vært der på besøk... Men nei...

Hun andre går jeg ikke på så mye besøk til lengre. Syns hun er egoistisk og lat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Virker nesten som hun unngår meg for å slippe å levere den tilbake. Har sluttet å nevne den, men nevnte den 3 ganger med ukers mellomrom før. Dette var egentlig et nytt bekjentskap, men hun ville bare ta kontakt for å få noe, så jeg gidder ikke mer med henne. Har fått sånt et dårlig inntrykk av henne! Jeg begynner å tro på det, at når folk er sååå over-super-hyggelige, så er de egentlig ikke det på ordentlig i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid en unnskyldning på lager sånn at jeg ikke låner bort noen DVDèr, grunnen er jeg synes det er så flaut å spør/mase om å få dem tilbake.

Ta så gå på besøk hos henne og ta filmene med deg hjem igjen, hvorfor vente til hun kommer til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

vel, for tiden virker det som at hun unngår meg så det får bare være. Makan til hykler, syns hun er ganske falsk. Synd at man oppdager hvordan folk virkerlig er etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Jeg er ikke trådstarter men jeg ville iallefall ikke brukt tid på "venninner" som aldri gidder å levere tilbake det de låner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har alltid en unnskyldning på lager sånn at jeg ikke låner bort noen DVDèr, grunnen er jeg synes det er så flaut å spør/mase om å få dem tilbake.

Ta så gå på besøk hos henne og ta filmene med deg hjem igjen, hvorfor vente til hun kommer til deg?

Hva sier du da? trenger noen tips selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...