Gjest dataline Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 jeg har laget hjemmesiden og gjesteboka mi i html og jsp (og css). problemet er at nå får jeg utroooolig mye spam i gjesteboka mi. vet at det kan legges en sperre der har søkt litt på nettet uten å finne noen enkle koder som jeg får til å fungere. Noen som kan hjelpe meg????
Piff Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 (endret) http://blogs.borland.com/corbindunn/archiv...08/10/1049.aspx http://www.nogbspam.com/ Lett å søke på google. Endret 17. juni 2006 av Piff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå