Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Hei! Av dere som bruker Freewebs (hjemmeside) - er dere "plaget" av at det går veldig treig der? Sånn som å laste opp bilder f.eks...............? På forhånd takk for svar
yvoesp Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Jeg får ikke lastet bilder så raskt. Noen ganger kommer det opp en boks hvor det står noe om at jeg må "oppgradere medlemskapet" for å få lettere tilgang til nedlastingsmulighetene. Er forøvrig ellers den beste siden "en grønn bruker" som meg har sett. Jeg klarer jo faktisk å få en hjemmeside til å se bra ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå