Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var i et merkelig jobbintervju i går. Jeg ble knapt spurt om noe som helst, intervjueren pratet selv i 95% av tiden. Han var veldig blid hele tiden, så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Virket ikke som han hadde sett for seg en runde med 2. gangs intervju heller, selv om det var ni som var kalt inn nå. Jeg lure veldig på om dette er positivt eller negativt for min egen del. Dette er et stort internasjonalt konsern, så vedkommende var jo ingen amatør heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan godt hende at vedkommende var amatør selv o m det er et stort konsern. Kan være ny i sin stilling? At han bare pratet kan være at han er ganske sikker på å ansette de som kom på intervju og heller brukte tiden til å informere deg om konsernet? Bare en tanke,.

Gjest Gjest
Skrevet

:ler: Thank heaven for KG, er min kommentar.

Bra forum! :klappe::klappe:

Han fyren høres nøyaktig ut som lederne i vårt konsern også... Bare la de prate. Sørg for å lytte, og handle isteden du. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det må da være veldig dumt å ha bestemt seg for en kandidat på forhånd, og ikke utspørre vedkommende nærmere face to face og i tillegg bruke masse tid på ande søkere man ikke vil ha?

Skrevet

Har vært på tilsvarende intervju selv. Utrolig slitsomt. Kjempemange teite folk som sitter og rekrutterer... :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
Det må da være veldig dumt å ha bestemt seg for en kandidat på forhånd, og ikke utspørre vedkommende nærmere face to face og i tillegg bruke masse tid på ande søkere man ikke vil ha?

Enkelte folk liker jo å plage andre, vet du. Kanskje de ser på det som et hyggelgi avbrekk i arbeidshverdagen. Da viser de at de har makt til å ansette, og til å vrake. Kjekt å ha. Greit å gjøre. Brukes av mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...