Gå til innhold

Hvordan høres hikkinga di ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ema_*
Skrevet

Mine er høye og høres ut som rap på en måte noen ganger. Som oftest høres de ut som \"HUP\" med høy lyd.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å forklare, men ordet "hikk" er vel egentlig ganske beskrivende. Og jeg hikker skikkelig høyt også, kan være litt plagsomt, men heldigvis hikker jeg sjelden.

Skrevet

Jeg har også sånn høyt hikk, lyst.. Denne kommer spesielt når jeg snakker med kunder eller sitter i en forelesning...

Gjest Kardemomme
Skrevet

Jeg hikker veldig svakt og veldig sjeldent. :klø:

Samboer hikker så høyt at jeg skvetter hver gang. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hikker ikke høyt. Bare inni meg liksom.. gjør litt vondt etter en stund og får meg til å hoppe sånn

Skrevet

Jeg hikker sjelden, men hikker i lave toner da, eller noe sånt... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

men dere som hikker så høyt og sånn, er det ikke bare å holde munnen igjen og så kommer det ikke lyd? sånn er det i hvert fall med meg :) har stusset over det når folk har hatt hikke i pinlige sammenhenger, så har de liksom munnen halvåpen og "bråker" masse :)

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive lyden jeg, den er rar i hvert fall. misunnelig på folk som har normal hikkelyd :ler: det høres vel kanskje ut som en litt rar svelgelyd eller noe :forvirret: jeg tror ikke jeg hadde blitt flau over å hikke hvis det hadde vært sånn normal hikkelyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...