snøfnugg Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 (endret) -Mobilen min har klikka helt. Jeg har hatt problemer med å lade den. Etter lading trenger jeg kun sende en melding så er jeg rett tilbake på scratch i batteri styrke. Forøvrig får jeg ikke på mobilen da. Må ta ut batteriet og sette det inn igjen for å få mobn på. Men..midt under lading nå så var plutselig datoen skiftet til 010103 & klokka var over 2! Er den begynt å trasse & terrorisere meg? El. holder den på å ta kvelden? Kanskje noen andre har en sånn... SE z600 Endret 16. juni 2006 av snøfnugg
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Enten kan batteriet ditt være dårlig eller ha kortsluttet, eller så kan det kanskje være dårlig kontakt et sted(siden datoen gikk tilbake) Dersom du har muligheten så ville jeg ha tatt mobilen med til et mobilverksted for å høre hva de sier. Men få for guds skyld et prisoverslag først dersom de vil ha den inn på service. Surt om det vil koste mer for en eventuell reparasjon enn det vil koste for ny mobil.
snøfnugg Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har vært der.De renset lade kontakten..Ble ikke bedre av det. Jeg forklarte hvordan den var-men han reagerte ikke nevneverdig på det og hadde ikkeno løsning på det.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 I 3 år...hvorfor? ← Da gjelder vel ikke garantien lenger vel? Hadde kjøpt meg en ny jeg da. Mange billige rundt omkring. Bytter hvert år når jeg forlenger abonnementet. Bestilt ny nå. En flott Samsung. Skulle jo fortsatt ha netcom,så hvrfor ikke få med en tlf.til en krone i samme slengen
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 I 3 år...hvorfor? ← Da spørs det om den kanskje begynner å ta kvelden. Har du byttet batteri i løpet av denne tiden? Hvis ikke, hadde det kanskje vært verdt å forsøke med et nytt batteri for å se om ting ble bedre.
snøfnugg Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg tror jeg skal kjøpe meg ern ny snart. Får slite med denne til skattepengene kommer. Tusen takk for tips. Endret 19. juni 2006 av snøfnugg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå