Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå ble ikke den overskriften så veldig forklarende for tanken som slo meg her. Det er vel en kjennsgjerning av menn er opptatt av unge jenter, det er liksom drømmen å få seg litt med en veldig ung jente. ( SIer ikke alle men har inntrykk av at det sånn generelt sett er litt sånn).

Mens vi damer er vel ikke like opptatt av så unge gutter?? Ser jo her inne at det selvfølgelig er masse forskjellig her også. Men jeg kan se på en ung flott gutt ( si 17-19 år, er selv 36) men jeg får ikke noen kriblinger av den grunn. Tenker ikke på sex. Da ser jeg mer på jevngamle +/- 10 år kanskje.

Så der er nok en forskjell på damer og menn...... Jada kanskje det er det berømte urinstinktet;-)

Skjønner jo det med faste fine kropper, der er jo vi damer også opptatt av. Men hva mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, tror jeg. Gutter på 17-19 kan være flotte, og det kan jeg selvsagt se, men får ikke noen kriblinger jeg heller.

Tenker som så at de har "potensiale" for å bli sexy når de blir "store", men foreløpig ser de ut som unger.

Men du har et vidt spekter for hva som er "jevnaldende" da. +-10 år?

Menn på 25+ derimot :sjarmor:

(Jeg er på alder med deg)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror de fleste menn vil ha seg litt med en Lolita. ;) Jeg synes det er utrolig at kroppen til en partner betyr mer enn om de er på bølgelengde mentalt. Men det er jo fordi jeg er kvinne og fordi det ikke gir meg noe å bli knullet av en som har fin kropp men som jeg ikke har noe til felles med. Har prøvd, men han var på min alder. Fant ut at han var så tom i hodet at det at han hadde kropp som en gud på ingen måte veide opp for manglende kjemi.

Så for meg er ikke kroppen på langt nær det viktigste. DER tror jeg forskjellen på mange menn og kvinner ligger.Mange menn driter fullstendig i om jenta på 17 fremdeles er litt på "fjortiss-nivå" mentalt. Så lenge hun er fast og fin i kroppen og tilgjengelig så er det bånn gass :ler: Tror også at endel menn tenner på alderen, det at de får ha seg med en ung jente.

En tidligere elsker av meg trente en fotball lag med jenter på 14. Han synes de var så vakre."De er jo små kvinner med rumpe og pupper og alt." Han var da 35. Han sier selv at de var for ung til at han hadde prøvd seg. Men så opptatt som han var av kroppene deres så tror jeg 100% sikkert at han hadde prøvd å få seg noe om han visste at det ikke ville føre til noen konsekvenser for han. :forvirret:

Da jeg var 17 ble jeg ofte sjkekket opp av menn som var 10-15 år eldre. De var ikke litt interessert i meg som person. Jeg ble brukt som madrass enkelt og greit. :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på noen yngre/like gamle som meg uansett. Ikke nå iallfall, men det er fordi 20 år gamle gutter ikke er så modne som det skal høres ut som. Råner rundt med 13åringer i baksetet. Det gjør de iallfall her :)

Vet det høres uvesentlig ut, men minst 2 år eldre enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...