Gå til innhold

1984 -Kanon


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Jeg er lettlurt. Starter med å si det for å avverge komentarer i den retningen.. :wink:

I alle fall, i en kjedelig stund for noen måneder siden registrerte jeg meg på kanondate. Det var sånn tilbudsgreier en helg, og bare sånn for moro skyld.. Jeg hadde forstått det slik at dersom jeg sluttet å være aktiv e.l. så ble jeg automatisk "strøket".. Yeah right.. Fortsatt tikker det fra tid til annen meldinger inn på mobilen som jeg aldri svarer på.

Jeg prøvde å finne info om dette på nettet.. der sto det mye om hvordan man skulle melde seg INN ja.. Tilslutt fant jeg et sted der det med liten skrift sto at man bare skulle kontakte tv2 interaktiv for å melde seg ut. Men ikke pokker om det sto et kløyva ord om HVOR jeg kontaktet dem! Sendte dem en mail, den fikk jeg aldri svar på.

Andre som vet hvordan jeg blir kvitt disse ondskapsfulle greiene? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm.......

Vel.....send den samme mailen til dem igjen......og igjen......og igjen. En seks-sju ganger per dag.

Det later til at de benytter samme teknikk som Det Beste. Det vil si.....hvis du kommer i skade for å bestille noe av dem, da holder de på navnet ditt i flerfoldige år, og fortsetter å sende deg tull og vas, og så langt min erfaring strekker seg, så kan man bekjempe tull og vas med å svare med enda mer tull og vas. Hvis man har den rette instillingen, og tilstrekkelig med tålmodighet og kreativitet, så kan det bli moro.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...