Gå til innhold

Jobb med mennesker og service?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Magnolia_*
Skrevet

Hei!

Jeg trives normalt sett veldig goft i en jobb der jeg får hjelpe folk til å finne best mulig løsninger og yte service. Er ung og har administrasjonssekretærutdanning. Tar gjerne mer utdanning om det kan bringe meg nærmere en jobb jeg vil trives i!

Er det noen andre typen jobber enn butikk jeg som innebærer dette? Ønsker meg ikke karriere innen butikk, da det er mye slit og dårlig betalt.

Er det andre steder jeg kan jobbe med det jeg skrev ovenfor? Gjerne noe som også har med handel å gjøre, da jeg liker det.

Mvh. Magnolia :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Magnolia_*
Skrevet

Tror nok arbeid i resepsjon er ganske dårlig betalt også?

Noen flere? :)

Gjest loren
Skrevet

Resepsjonist er ikke kjempegodt betalt nei.. (Jeg er det, utdannet sådan og har 220 000 i året når alle tillegg er medregnet..)

Men ei venninne av meg jobber i rekrutteringsbyrå... Da møter man jo mye mennesker, og yter service i forhold til å skaffe folk jobb.. :) Vet ikke hva hun ligge rpå i lønn, men hun har høyere utdannelse enn meg iallefall...

Skrevet

Min erfaring er svært mange jobber er i tilknytning til andre mennesker og service er viktig. Så bredden er stor, du bør heller tenke fag, hva kunne du tenke deg?

Gjest Gjest
Skrevet

hva med å jobbe i et servicesenter i kommunen eller turistservice?

I reiselivsbransjen?

I skranken på legekontoret / sykehuset?

I posten?

I et firma som telefondame?

skjønner godt du syns butikk er slit og dårlig betalt.

Jeg jobber slik selv. Men ingen som skjønner at det er et tungt arbeid, vet ikke hva folk tror vi gjør jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...