Gå til innhold

farge på avføring...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Er det normalt å ha f.eks hvitt midt inne i avføringen? Brødfrø bruker jeg også å finne... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags hvitt?

Det er helt vanlig at frø og lignende passerer igjennom og kommer helt ut igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke hva slags hvitt. Mat kanskje?

Skrevet

Tror ikke det er unormalt nei. ;)

Skrevet

Hvis man drikke blåbærsmoothie, får man blå bæsj! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil drikke blåbærsmoothie! :hoppe: *lei av vanlig, kjedelig brun-nyanset bæsj*

Skrevet
Jeg vil drikke blåbærsmoothie! :hoppe: *lei av vanlig, kjedelig brun-nyanset bæsj*

Jeg vil på samme diett som gorillaer, for de har knallgrønn bæsj!

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg vil på samme diett som gorillaer, for de har knallgrønn bæsj!

:overrasket: Næh! Åssen får de til det???

Gjest gjest1
Skrevet

Æsj, kanskje ved å spise grønne larver og sånn?

Skrevet (endret)

Jeg veit ikke hva de driver med... Hadde jeg visst det, så hadde jeg jo ikke trengt å ønske at jeg hadde grønn bæsj, for å si det sån ;)

Endret av Yme
Skrevet (endret)
Gorillas are mainly vegetarian, eating fruits, leaves, and shoots. Insects make up 1-2% of their diet. Due to their diet of plant life, gorillas often have bloated stomachs.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla

Aha! De spiser "shoots"... Oversatt til norsk, så blir det skyter! Så hvis jeg bare finner ut hvordan man spiser det, så slipper jeg å leve i deprisjon og illeluktende sengentøy!

Takk, Fryslaugpulver! Hva skulle jeg gjort uten deg??

Endret av Yme
Gjest gjest1
Skrevet
Aha! De spiser "shoots"... Oversatt til norsk, så blir det skyter! Så hvis jeg barew finner ut hvordan man spiser det, så slipper jeg å leve i deprisjon og illeluktende sengentøy!

Takk, Fryslaugpulver! Hva skulle jeg gjort uten deg??

Eller skudd... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Er bare å utfolde seg i nærmeste hage dette nå Yme, så fikser du deg grønn bæsj innenfor en uke vil jeg tippe... Men pass på å kun spise Gorilla-føde da, så du ikke ødelegger fargen fullstendig... Tipper at en kopp kaffe kan være nok til å torpedere forsøket ganske effektivt

Skrevet
Er bare å utfolde seg i nærmeste hage dette nå Yme, så fikser du deg grønn bæsj innenfor en uke vil jeg tippe... Men pass på å kun spise Gorilla-føde da, så du ikke ødelegger fargen fullstendig... Tipper at en kopp kaffe kan være nok til å torpedere forsøket ganske effektivt

Null problem! Det eneste jeg kan drikke er vann og melk, så det kan ikke gå galt. Igjen vil jeg takke deg, å jeg håper årene jeg gror vil falle i smak ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Null problem! Det eneste jeg kan drikke er vann og melk, så det kan ikke gå galt. Igjen vil jeg takke deg, å jeg håper årene jeg gror vil falle i smak  ;)

Drikker gorillaer melk da? :klø: vil tro det er bedre å holde seg til vann, evt. oppsøke nærmeste zoo og høre om de vil donere litt gorilla-morsmelk til deg...

Skrevet
Drikker gorillaer melk da? :klø: vil tro det er bedre å holde seg til vann, evt. oppsøke nærmeste zoo og høre om de vil donere litt gorilla-morsmelk til deg...

Det er så langt til dyrehagen, men jeg kan spørre Mysan! Har amma på hu i mange år, å jeg tror kansje hu greier å produsere gorillamelk hvis jeg spør pent... Hvis ikke kan jeg lure hu til å tro at jeg har finni en skikkelig bra diett for gamlinger, som gjør at de blir unge og friske igjen! Det er jo såklart bare løyn, for det er gorillamat hu får, å da vil hu jo automatisk få gorillamelk! Det der var ikke dumt assa...

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvis du spiser mye rødbeter så tisser du rødt. Tror bæsjen blir litt rødaktig også.

Et tips til de som er lei av de vanlig kjedelige fargene. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...