Gjest Gjest_jente_* Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Er det normalt å ha f.eks hvitt midt inne i avføringen? Brødfrø bruker jeg også å finne...
Trampe Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Hva slags hvitt? Det er helt vanlig at frø og lignende passerer igjennom og kommer helt ut igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Jeg vil drikke blåbærsmoothie! *lei av vanlig, kjedelig brun-nyanset bæsj*
Yme Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Jeg vil drikke blåbærsmoothie! *lei av vanlig, kjedelig brun-nyanset bæsj* ← Jeg vil på samme diett som gorillaer, for de har knallgrønn bæsj!
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Jeg vil på samme diett som gorillaer, for de har knallgrønn bæsj! ← Næh! Åssen får de til det???
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Æsj, kanskje ved å spise grønne larver og sånn?
Yme Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg veit ikke hva de driver med... Hadde jeg visst det, så hadde jeg jo ikke trengt å ønske at jeg hadde grønn bæsj, for å si det sån Endret 17. juni 2006 av Yme
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 Gorillas are mainly vegetarian, eating fruits, leaves, and shoots. Insects make up 1-2% of their diet. Due to their diet of plant life, gorillas often have bloated stomachs. http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla
Yme Skrevet 17. juni 2006 #12 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Gorillas are mainly vegetarian, eating fruits, leaves, and shoots. Insects make up 1-2% of their diet. Due to their diet of plant life, gorillas often have bloated stomachs. http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla ← Aha! De spiser "shoots"... Oversatt til norsk, så blir det skyter! Så hvis jeg bare finner ut hvordan man spiser det, så slipper jeg å leve i deprisjon og illeluktende sengentøy! Takk, Fryslaugpulver! Hva skulle jeg gjort uten deg?? Endret 18. juni 2006 av Yme
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #13 Skrevet 18. juni 2006 Aha! De spiser "shoots"... Oversatt til norsk, så blir det skyter! Så hvis jeg barew finner ut hvordan man spiser det, så slipper jeg å leve i deprisjon og illeluktende sengentøy! Takk, Fryslaugpulver! Hva skulle jeg gjort uten deg?? ← Eller skudd...
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #14 Skrevet 18. juni 2006 Er bare å utfolde seg i nærmeste hage dette nå Yme, så fikser du deg grønn bæsj innenfor en uke vil jeg tippe... Men pass på å kun spise Gorilla-føde da, så du ikke ødelegger fargen fullstendig... Tipper at en kopp kaffe kan være nok til å torpedere forsøket ganske effektivt
Yme Skrevet 18. juni 2006 #17 Skrevet 18. juni 2006 Er bare å utfolde seg i nærmeste hage dette nå Yme, så fikser du deg grønn bæsj innenfor en uke vil jeg tippe... Men pass på å kun spise Gorilla-føde da, så du ikke ødelegger fargen fullstendig... Tipper at en kopp kaffe kan være nok til å torpedere forsøket ganske effektivt ← Null problem! Det eneste jeg kan drikke er vann og melk, så det kan ikke gå galt. Igjen vil jeg takke deg, å jeg håper årene jeg gror vil falle i smak
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #18 Skrevet 18. juni 2006 Null problem! Det eneste jeg kan drikke er vann og melk, så det kan ikke gå galt. Igjen vil jeg takke deg, å jeg håper årene jeg gror vil falle i smak ← Drikker gorillaer melk da? :klø: vil tro det er bedre å holde seg til vann, evt. oppsøke nærmeste zoo og høre om de vil donere litt gorilla-morsmelk til deg...
Yme Skrevet 18. juni 2006 #19 Skrevet 18. juni 2006 Drikker gorillaer melk da? :klø: vil tro det er bedre å holde seg til vann, evt. oppsøke nærmeste zoo og høre om de vil donere litt gorilla-morsmelk til deg... ← Det er så langt til dyrehagen, men jeg kan spørre Mysan! Har amma på hu i mange år, å jeg tror kansje hu greier å produsere gorillamelk hvis jeg spør pent... Hvis ikke kan jeg lure hu til å tro at jeg har finni en skikkelig bra diett for gamlinger, som gjør at de blir unge og friske igjen! Det er jo såklart bare løyn, for det er gorillamat hu får, å da vil hu jo automatisk få gorillamelk! Det der var ikke dumt assa...
Gjest Catwoman Skrevet 18. juni 2006 #20 Skrevet 18. juni 2006 Hvis du spiser mye rødbeter så tisser du rødt. Tror bæsjen blir litt rødaktig også. Et tips til de som er lei av de vanlig kjedelige fargene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå