Gå til innhold

Dåpsbok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi skal døpe sønnen vår snart, og fikk lyst til å lage en dåpsbok til å ha liggende fremme på gavebordet, sånn at gjestene kan skrive en hilsen til sønnen vår om de vil.

Hva synes dere, er det en god ide?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kjempegod ide, synes jeg. Blir koselig å kikke tilbake på etterhvert som årene går.

Vi hadde en sånn bok da vi giftet oss. Utrolig morsomt å lese hilsenene vi har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Vi var i barndåp i oktober, og der hadde de en dåpsbok..

Den ble sent rundt mens vi spiste, og alle skrev en liten hilsen til dåpsbarnet :D

Syns det var kjempefint jeg.. og gøy å ha for dåpsbarnet når det blir litt eldre :)

Veldig god idè!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

super ide har lagt fram bog selv ved alle mine ungers dåb så sjovt at læse mange år efter og sjovt for barnet så endelig lig en fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fadder for en liten gutt for noen år siden.

På gavebordet lå det en gjestebok (type album med kartong-ark) og vi fikk beskjed om å bare skrive på øverste halvdel av arket. Hver person/hvert par skulle skrive på hver sin side.

Foreldrene til gutten tok bilde av gavene og limte inn bildet av gaven som gjestene hadde gitt. Han fikk mye penger og dette hadde de laget en eller annen illustrasjon for, som ble limt inn. (Det var ikke oppgitt noe beløp, bare en illustrasjon for penger)

Det ble også tatt bilde av gjestene med eller uten dåpsbarnet. Dette fikk også flass inne i boken.

Har tittet i boken mange ganger og den er kjempemorsom. Masse fine bilder og et minne for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...