Gjest Gjest_helle_* Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 hei alle! noen som har erfaring med hagemøbler fra Jysk? ser for meg dårlig kvalitet, men min kjære mann sier kvaliteten er like god som på de andre møbelforretningene..
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Noen av varene på jysk er nøyaktig de samme som du kan få på f.eks møbelringen. Jysk har utrolig dårlig servise, og en del skikkelig dårlige varer. Man må jo bare se an hva man kjøper der, så kan det være vel så bra som det du får kjøpt andre steder.
Susan Sto Helit Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Har hvertfall hatt mine plastmøbler i noen år, og de er akkurat like bra som dyrere plastmøbler. Kjøper alt av hagemøblement på Jysk. Husk at de faktisk selger noen kvalitetsting billig, som høye sengetøy, mellom alt rasket de har. Er vel bare møblene som er skrekkelig dårlige?
Gjest Gjest_Tatiana_* Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt at de bruker regnskog-tømmer...
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt at de bruker regnskog-tømmer... det for noe tull a!! alle bordene på jysk er merket så du kan finne tilbake til hvor di kommer fra. men skal ikke høre på alt som blir sakt. det er veldig mye bra hagemøbler i år på jysk.
Concertina Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 det for noe tull a!! alle bordene på jysk er merket så du kan finne tilbake til hvor di kommer fra. men skal ikke høre på alt som blir sakt. det er veldig mye bra hagemøbler i år på jysk. Hjelper ikke, det er ingen sertifiseringer som er gode nok, og derfor så kan man risikere å kjøpe regnskogstømmer åkke som. Jysk selger både teak og ecalyptus. Styr unna alt som er av teak/hardwood/meranti (shorea/balau)/nyatoh/akasie/merbau/ekalyptus/keruing hvis du skal være sikker på at det ikke er regnskogstømmer. Anbefaler alle å lese Regnskogsfondets forbrukerrapport før de kjøper hagemøbler.
Gjest Bond Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Bare til info Tjah, det skjer selv med Telenor. Riskene er alltid der da det er snakk om underleverandører. Viktigste er hva de gjør etter de har fått informasjonen om dette! Det er bedre at sånne ting kommer ut, enn at de ikke gjør det, fordi jeg er overbevist at det er få kjeder i Norge som kan si med 100% sikkerhet at ingen underleverandør i noen tilfelle kan ikke ha vært involvert i noe sånt. Ja, i ideel verden skulle ikke dette skje, men det skjer likevel. Jeg personlig hadde ikke bøykottet noe kjede pga at noe sånt har kommet ut. Men hvis ingenting blir gjort for å forandre situasjonen, da hadde jeg nok gjort det!
Gjest Jente37 Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har kjøpt hagemølber som jeg er veldig fornøyd med. Kjøper også sengetøy der. Fornøyd med kvaliteten på det (kjøper selvsagt ikke den billigste de har!!) Men servisen er forferdelig dårlig. Har vært i 2 Jysk butikker i 2 forskjellige byer, og begge steder hadde like dårlig service.. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 jysk har egne plantasjer som de planter selv i regnskogen.... altså ingen fare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå