Gå til innhold

Par Quis på utdr.lag

Anbefalte innlegg

Gjest henne
Skrevet

Har planer om å lage en sånn "par quis lek" på utdrlaget. Lurer på hvordan leken er? Kan noen forklare meg? Har aldri vært med på den selv, bare hørt litt om den.

Må vel intervjue brudgommen på forhånd? stiller man de samme spm til bruden da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det Par-Quiz, som i spørrelek, du mener?

Muffe

Gjest KøRlii
Skrevet

Du må på forhånd spørre brugdommen om diverse ting. F.eks. farge på tannbørsten hans, favorittstilling i senga, hvilke klær han synes er finest på henne, om deres syn på fremtiden (barn, hus osv), ja du bestemmer selv hvor overfladisk eller intimt du vil gå.

På utdrikningslaget til brura spør du henne de samme spørsmålene, og hun får poeng/shot/penger e.l. for hvert riktig svar. Kan bli veldig moro dersom dere drar det litt langt!...

Pakkeleken er også veldig gøy!

Skrevet

Lagde quiz til min venninnes utdrikningslag. Sendte da ca. 20 spørsmål til mannen hennes på forhånd som hansvarte på. Stilte disse spørsmålene til bruden i utdrikningslaget, og dersom hun svarte feil måtte hun ta en shot. Ble mye gøy ut av det :) Særlig fordi jeg hadde lagd noen spørsmål som mannen egentlig ikke hadde noen gode svar på....

Har jo selvsagt sletta mailen, men stilte spørsmål om alt fra favorittfarge, favoritt norsk og britisk fotballag, favoritt reisemål +++

Skrevet

Okei, et eksempel:

Spm til brudgommen på forhånd:

-Hva var det du først falt for ved "bruden"??

Hva spm spør man da bruden på utdrlaget??

-Hva tror du "brudgommen" først falt for ved deg?

Har jeg forst¨tt det rett eller blir dette litt feil?

Skrevet

Pakkeleken: alle som kommer i utdrikningslaget har med en pakke.. Pakken bør ha noe med personen som gir den, eller med noe som den kommende bruden og giveren har gjort sammen, eller liknende. Her er det bare å bruke fantasien :) Så får hun alle pakkene, og må åpne en og en og gjette hvem det er fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...