Gå til innhold

Ekstrem svette

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når det er varmt svetter jeg ekstremt mye, og da spesielt uder armene, på føttene og hendene. Jeg har konstant svette håndflater, og det er blant annet hemmende i sosiale situasjoner. Har prøvd Yerka og Aluminiumsklorid, men det virker ikke.

Lurer på hva jeg kan gjøre med dette, og om det i det hele tatt er mulig å gjøre noe. Finnes det noen medisiner som forhindrer svette? Har hørt om en operasjon som kan fjerne svette fra hendene, men hva med armhulene og føttene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det går an å operere bort svettekjertlene i armhulene også. Men du må belage deg på litt smerter en periode.

snakk med legen din hvis problemet er for stort.

Men alle svetter jo litt ekstra nå når det er så varmt.

Må bare prøve å ta på klær det ikke syns så godt på, klær som ikke er tette og klamme.

Gjest Gjest
Skrevet

I armhulene : bruk aluminiumklorid, fås kjøpt på apoteket. Funker som bare det :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Husk at svetten må ut et sted uansett. Hvis du stopper svetten under armene, på hendene og føttene så kommer det bare på resten av kroppen...

Gjest Gjest
Skrevet
I armhulene : bruk aluminiumklorid, fås kjøpt på apoteket. Funker som bare det  :sjarmor:

TS sa jo hun hadde prøvd det! Funka ikke på henne/han.

Gjest Gjest
Skrevet

Det går an å operere bort noen nervetråder, du kan be om utredning for problemet. NB- det kan være bivirkninger av en slik operasjon, sett deg inn i hva disse er (spør legene som evt utfører inngrepet), og jeg tror ikke hele problemet blir løst på den måten heller, så det er såvidt det blir et valg... Vet at de gjør slike operasjoner på Ulleål, så om fastlegen din ikke kjenner til dette kan du henvende deg der eller be om henvisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...