la_luz Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Hei, Jeg har vært svimmel nå i to uker. Var hos legen for 2 uker siden, hun sa jeg skulle vente litt og evntuellt komme tilbake dersom det ikke hadde gitt seg innen tre uker. Det startet altså for 2 uker siden, har blitt bedre sidene det, men føles ut som jeg har en "dott" i hodet. Jeg synes det er kjempe ekkelt, og blir er litt redd. Er det noen som har hatt et lignenes sykdomsforløp som kan dele erfraringen med meg. SÅnn at jeg ikke behøver å bekymre meg så mye ...
Gjest baby-E Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 jeg var sånn nesten hele mai. Det gikk over av seg selv heldigvis
la_luz Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2006 Men var det i forbindelse med noe? Jeg er nemlig ikke syk på noen annen måte. Har ikke allergi elelr noe.
Gjest baby-E Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 veit ikke hva det kom av. Muligens stress, men er ikke sikker.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes det høres litt ut som problemer i øret/mellomøret eller indre øret, jeg, uten at jeg vet. Legen kunne jo godt tatt en blodprøve i første omgang for å se om du har en infeksjon eller om du mangler jern/vitaminer. Kjipt å la deg vente, selv om det også er sånn at det meste går over av seg selv heldigvis.
la_luz Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2006 Legen tittet i øret, testet blodprosenten og blodtrykket, så da er det vel bare å vente. Godt å høre at det vanligvis ikke er noe alvorlig.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Dette hadde jeg nettopp tenkt til å poste et innlegg om også... de siste dagene har det kjentes ut som hodet mitt liksom har for mye luft i seg, hehe. Spesielt kjenner jeg det litt i ørene...kjennes ut som at det er dotter i ørene som jeg aldri får ut, også er det et veldig trykk inni hodet...hva kan dette være for noe da tru?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Tette bihuler!! Disse plagene vet jeg alt om
Morgan Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Kan være virus på balansenerven. Må gå over av seg selv sier de.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Tette bihuler!! Disse plagene vet jeg alt om ← Hva gjør jeg for ¨å få det vekk da? Jeg som skrev to hakk ovenfor her.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Er også sånn om dagen.. Aner ikke hvorfor. Men tror jeg er sliten rett og slett. klarer ikke hetl å roe ned.. er på vei inn i en litt ond sirkel føles det som..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå