tommeline Skrevet 22. juni 2006 #22 Skrevet 22. juni 2006 Morsomt å se hvordan datene gikk. Men ble helt flau på han Tommy sine vegne... Perfekte daten var jo han med teateret, så søtt da! Og morsomt at det ble ett par!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #23 Skrevet 22. juni 2006 Koselig at Kristian fikk seg kjæreste Trist at programmet er slutt, har vært det eneste TV-lyspunktet mitt i disse labre sommer- og VM-tider...
hjertesukka Skrevet 22. juni 2006 #24 Skrevet 22. juni 2006 Fikk med meg bare siste halvdel, som også ble litt amputert pga familiebesøk, hehe- kan liksom ikke jage gjestene hjem fordi jeg skal se Sjarmørskolen....men som sagt heldigvis går det i reprise lørdag. Men sitter igjen med samme inntrykk som dere andre.
fuerza Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #25 Skrevet 23. juni 2006 Kjempekoselig at Christian fikk seg kjæreste. Han var den som jeg oppfattet som mest sjenert, og uerfaren, derfor var det kanon at han fant seg ei søt jente
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #26 Skrevet 23. juni 2006 Gikk i klasse med en av gutta, og han har aldri hatt problemer med å få seg kjæreste, for å si det sånn. Noen er mer pr-kåte enn andre.
hjertesukka Skrevet 24. juni 2006 #27 Skrevet 24. juni 2006 Hm, sier du det. Mitt inntrykk er at noen av deltakerne virkelig trengte denne sjarmerende "oppstrammingen", mens andre som var med egentlig ville greidd seg fint i RL likevel.- Hva gjør man ikke for å komme på TV?
Annie Skrevet 24. juni 2006 #28 Skrevet 24. juni 2006 Fortell mer detaljert hvordan det gikk da. Jeg har vært på ferie og fikk ikke med meg den siste episoden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå