Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjarmert! Dette programet blir jeg i så godt humør av :-D Bedre enn Tufte. Synd det er slutt snart..Lurer på hvordan eksamen går.

Noen andre som førlger med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ikke med, men så litt på det nå, slutten. En ting er sikkert, om jeg skulle på date ville jeg heller truffet på en dårlig tryllekunstner enn en magedanser... Dårlig valg av Tommy. Dog, alternativene var jo helt forferdelige.

Tror jeg må se neste gang for å finne ut hvordan datene går.

Er det forresten Sigurd som lager litt trøbbel? Brannvesen ett sted, baguetter som forsvinner et annet sted. Hmmm...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er et skikkelig feel good-program som får meg i utrolig godt humør. Ler høyt selv om jeg sitter alene og ser på :) Skikkelig synd det snart er ferdig, det blir et savn på torsdagene! De er en utrolig sjarmerende gjeng, tipper de ikke forblir single særlig lenge. Som ny-singel må jeg si at jeg kunne vurdert å sende et par brev selv hadde det ikke vært for seint ;)

Skrevet

Blir også i godt humør av denne sjarmerende gjengen!

De er så morsomme, men jeg ler MED dem og ikke AV dem.......og så herlig klossete de er av og til, rent ut menneskelige.........

:kys_2:

Skrevet

Syns også dei er sjarmerande og utruleg artige. Sikkert ikkje ein kjedeleg date med nokon av dei der :ler: Eg hadde definitivt tatt heliumballongane, dersom eg ikkje kunne velga kokk og limousin :hoppe:

Skrevet

Hvam av dem var det som skulle ha brødskive med pålegg til forrett? :grine2:

Skrevet

Haha- ja den brødskiva var så hjelpeløst klossete at jeg måtte le. Hadde jeg fått servert noe slikt, ville jeg uansett tatt det med godt humør....... :ler: ....må si at jeg lar meg sjarmere når menn er hjelpeløse på DEN måten.

Og nei, jeg husker ikke hvem det var........(for å svare på spml).

Skrevet

Det var han med det lange håret. Men han sa noe om at baguetten var forsvunnet, eller var det bare litt humor?

Skrevet

Synes han sa katten hadde spist maten :ler:

Skrevet

Syns han sa at "noen" hadde ete baguetten? :klø: Gledar meg til neste gong :)

Skrevet

"Katten" og "baguetten" høres jo neeeesten likt ut..........kanskje det var katten som hadde tjuvspist. :ler:

Gleder meg også til neste gg, heldigvis går det i reprise på lørdagen. :kyss:

Skrevet

Hadde jeg vært i han der Tommy sin situasjon med den knøttlille hybelen, så tror jeg at jeg hadde lånt meg et lite spisebord for to. Det er jammen ikke lett å være galant på date når man må spise maten i en stressless, og fra et "nattbord"......... :legrine:

Skrevet
Hvam av dem var det som skulle ha brødskive med pålegg til forrett?  :grine2:

Det var vel Andreas? :)

Jeg synes Sjarmørskolen er et bra program! Synd at siste episode er på torsdag allerede...

Skrevet

Jepp, det var Andreas :ler:

Lurer på hvor mange av dem som fremdeles er single. Og om noen av dem har endt opp med daten sin. Jeg vet hvem jeg ville ha datet :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Lurer på hvor mange av dem som fremdeles er single. Og om noen av dem har endt opp med daten sin. Jeg vet hvem jeg ville ha datet  :sjarmor:

Jeg også ;)

Gleder meg til å se hvordan datene gikk!

Skrevet

Så det i går og hold på å le meg skakk, synd jeg ikke har fått med meg de tidlgiere episodene men skal i alle fall få med meg den siste!

Skrevet
Jeg vet hvem jeg ville ha datet  :sjarmor:

Kven? :)

Skrevet
Kven? :)

Enkelt. Synes Thomas Løge virker så snill og god :) Og hvor får han alt det gode humøret fra?

Gjest Gjest
Skrevet
Enkelt. Synes Thomas Løge virker så snill og god  :) Og hvor får han alt det gode humøret fra?

Er så enig, han har et utrolig smittende godt humør :)

Jeg er sjarmert ihvertfall!

Skrevet
Er så enig, han har et utrolig smittende godt humør  :)

Jeg er sjarmert ihvertfall!

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...