Gå til innhold

Politi drepte solbader


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det var visst så gøy fordi det minnet om simpsons. Purker som spiser donuts mens de kjører bil og ikke så damen pga det. Det er da for svarten ennå ikke morsomt! kanskje jeg er overempatisk, men det får nå være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne var ikke morsom. Tragisk, både for familie og venner, og for de to som satt i bilen som kjørte over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.....stakkars sønnen og da. Som skulle ha det flott og gifte seg. Så mister han sin mor. Blir nok ikke det samme å gifte seg da

Stakkars :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Var det noen som syntes dette var morsomt? De må i såfall ligge på imbecil-nivå både når det gjelder empati og sans for humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det er tragikomisk - tragisk for pårørende men ganske komisk at politiet er såå uoppmerksomme at de ender med å ta livet av de samme de er der for å beskytte mens de straffer enhver sivilist som opptrer uforsvarlig - veeldig tragikomisk - men for all del, jeg har empati i fleng jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er kjempetragisk, men ja, det har et visst simpsons-preg over det hele som gjør det tragikomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kommer dere fra det forumet? :klø:

Ser ikke noe tragikomisk i det jeg. Jeg må være dørgende kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg ser heller ikke et snev av komikk i to politemenn som er så uoppmerksomme at de ikke ser at de kjører over folk. Herregud - en dame som ligger på stranden synes!! Og hvis man har øynene der de skal være når man kjører bil, så skjer ikke sånt! Ikke tragikomisk - tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...