Gjest 2324 Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Jeg var så lur at jeg glemte skoa mine i bilen i går, og da den stod i en annen by, måtte jeg grave frem de gamle joggeskoene mine for å få gått tur med bikkja. Det resulterte i en vannblemme bak hver hæl, på størrelse med Texas. Det jeg lurer på er, hvordan blir jeg fortest kvitt dem? Skal jeg ta hull på dem, eller skal jeg bare la de være i fred?
Arkana Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg pleier alltid å ta hull på dem (rett og slett fordi det er ubehagelig med de store vannboblene), og setter evt på gnagsårplaster hvis skoene er ubehagelige. Plasteret sitter på til huden er bra igjen, så da trenger jeg ikke tenke mer på det.
Gjest 2324 Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Da tror jeg at jeg finner frem nåla og stikker hull. Stikke innom apoteket senere i dag å invistere i gnagsårplaster.
Arkana Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Gnagsårplaster er forresten fint til alle slags sår. Når plasteret detter av av seg selv er såret under bra igjen.
Gjest 2324 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Takk for tipset. Skal prøve det neste gang jeg får skrubbsår e.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå