Gjest *Just-Me* Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Har dere gode mp3 spillere å anbefale?? Er ute etter stor lagringsplass og at den er oppladbar (helst) Og at den er liten og lett. Pris ikke så viktig....
Cronos Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Da vil jeg sterkt anbefale iAudio X5 Den har jeg selv, og jeg er veldig fornøyd. Har også en Sandisk Sansa e260, men den er jeg ikke like fornøyd med.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Støtter Cronos. Har den selv, den støtter alt av filformat og operativsystemer.
iingvild Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg liker spillerene til Creative. Har en Zen Micro Photo, og har hatt den siden jul05. Lader via usbkabel og har skiftbart bateri (ikke at jeg har hatt noe problem med det, men hos iPod er vist dette ikke mulig). 8gb masse plass til Musikk/lydbok og bilder om man ønsker det. iingvild Endret 15. juni 2006 av iingvild
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Jeg liker også creative. Selv har jeg bare den lille fiolette med 520 (?) mb og trengs bare AAA batteri. Men det finnes sikkert andre fra creative som støtter kravene dine
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Her er enda ei som liker Creative. Jeg har en Creative Zen Sleek nå som jeg er kjempefornøyd med, og jeg kommer nok til å kjøpe Creative neste gang også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå