Gjest gjesta Skrevet 15. juni 2006 #21 Skrevet 15. juni 2006 Pen sa til Desmond når hun kom på stadion at når man har masse penger kan man finne hvem som helst. Jeg tolket det derfor slik at de som satt på den stasjonen lette etter signalet fra båten til Desmond. Siden den har ligget ved øyen kan elektromagnetismen ha forstyrret signalene, og når det eksploderte kan det jo hende at de plukket opp signalene fra båten igjen.... ← Jeg synes forresten det høres ut som en rimelig tolkning!
T.S Skrevet 15. juni 2006 #22 Skrevet 15. juni 2006 Hm? Har hun Pen vært med før? Siden noen skrev at faren kanskje sto bak? Fikk bare med meg siste del jeg.. Merkelig mange av de "faste" som nå ble borte da. Vil tro to døde, og at vi får se mindre til de som ble tatt til fange.. (?) Men at de er "de snille?". Ga vel mer spørsmål enn svar ja. Jeg blir også litt utålmodig.
Nemmera Skrevet 15. juni 2006 #23 Skrevet 15. juni 2006 Hva var det blikket mellom Kate og Jack på slutten der egentlig? Diskuterte dette med noen, jeg synes ikke de så redde ut? Hva tror dere? ← Det lurte vi på også.. men kom ikke frem til noe. De så ikke redde ut nei, det så nesten ut som om de hadde en plan av noe slag.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #24 Skrevet 15. juni 2006 Det så ut som om Kate og Jack hadde lagt en plan som begge to nå ble enige om å forsøke å utføre. Leyla.
Annie Skrevet 15. juni 2006 #25 Skrevet 15. juni 2006 Hva var det blikket mellom Kate og Jack på slutten der egentlig? Diskuterte dette med noen, jeg synes ikke de så redde ut? Hva tror dere? ← Jack sa jo i skogen at han hadde en plan. Og at Sayid har vært i leiren og kikka vet de jo. Det ordner seg nok tipper jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #26 Skrevet 15. juni 2006 Matthew fox og Evangeline Lilly slutter til sesong 3! Bare se HER!
T.S Skrevet 15. juni 2006 #27 Skrevet 15. juni 2006 Les skikkelige spolere her : http://www.lost-norge.net/go/31/forum/56540
MiniMjau Skrevet 15. juni 2006 #28 Skrevet 15. juni 2006 Jeg trodde først at kjæresten til Desmond, var hun som var sammen med Jack(i tilbakeblikkene)??? Altså at det var Jack hun hadde truffet mens Desmond var i fengsel?
Gjest Gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #29 Skrevet 15. juni 2006 Hva var det blikket mellom Kate og Jack på slutten der egentlig? Diskuterte dette med noen, jeg synes ikke de så redde ut? Hva tror dere? ← Det er jo tre personer som er på vei i båt for å finne dem. Jack og Kate stoler nok på at det blir funnet.
Gjest 2324 Skrevet 15. juni 2006 #30 Skrevet 15. juni 2006 De skal jo gjennom minst seks sesonger da Enig i at de drøyer det veldig ut, men jeg syns det er spennende likevel. ← SEKS sesonger??? Æsj.
Litt Lost Skrevet 15. juni 2006 #31 Skrevet 15. juni 2006 Hm? Har hun Pen vært med før? Siden noen skrev at faren kanskje sto bak? ← Da Desmond kom ut av fengsel ble han møtt av en mann. Denne mannen hadde alle brevene som Pen hadde sendt til Desmond i fengsel og han ville betale Desmond for å dra bort, bort fra Pen, hans datter. Desmond ville så delta i et race, seilbåt, "his race" sa han, det var Pens far som holdt racet slik jeg tolket det. Da han traff Pen sa han at han måtte vinne æren tilbake. Tror nok far til Pen ikke godtok han pga penger, holdninger, status o.l., og ved å vinne racet skulle han bevise noe, vinne ære og et nytt syn hos far til Pen.
Litt Lost Skrevet 15. juni 2006 #32 Skrevet 15. juni 2006 I denne siste episoden er det faktisk første gang vi fikk se noen fra nåtiden utenfor øyen. Alt annet har vært tilbakeblikk. Tror magnetismen har holdt dem på øyen. Desmond klarte ikke komme seg bort selv om han holdt stø kurs.
T.S Skrevet 15. juni 2006 #33 Skrevet 15. juni 2006 Da Desmond kom ut av fengsel ble han møtt av en mann. Denne mannen hadde alle brevene som Pen hadde sendt til Desmond i fengsel og han ville betale Desmond for å dra bort, bort fra Pen, hans datter. Desmond ville så delta i et race, seilbåt, "his race" sa han, det var Pens far som holdt racet slik jeg tolket det. Da han traff Pen sa han at han måtte vinne æren tilbake. Tror nok far til Pen ikke godtok han pga penger, holdninger, status o.l., og ved å vinne racet skulle han bevise noe, vinne ære og et nytt syn hos far til Pen. ← Jepp, leste det på den linken min. Det stod det også hvem han Kelvin var bl.a.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #34 Skrevet 15. juni 2006 Det var faren til Pen som var mannen i bilen. Mr.Widmore. Han tror jeg er viktig, i følge de spoilersidene. Did you notice that the name Widmore Labs was on both Sun's pregnancy test and real Henry's balloon? I think that Widmore was partly responsible for getting button-pushers to the island under the cover of an around the world race. http://www.lost-norge.net/go/32/show/92617/t/1149806297
Litt Lost Skrevet 15. juni 2006 #35 Skrevet 15. juni 2006 Hey, jeg er kanskje ikke helt lost når jeg ser hva dere sier om spoiler bitene Jeg vil selv ikke lese på de sidene... Men er jo spennende å høre likevel
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #36 Skrevet 15. juni 2006 Jeg leste litt på spoilertrådene som sagt, og de VET jo ikke så fryktelig mye mer enn oss, fordi sesong 3 er ikke spilt inn ennå. Men det er endel rykter og spekulasjoner der.
Peony Skrevet 15. juni 2006 #37 Skrevet 15. juni 2006 En liten digresjon: Han som spilte Pennys far - er ikke det Jim Robinson fra Neighbours?
Dru Skrevet 15. juni 2006 #38 Skrevet 15. juni 2006 De skal jo gjennom minst seks sesonger da Enig i at de drøyer det veldig ut, men jeg syns det er spennende likevel. ← Skal de? Er det bekreftet, eller er det bare rykter? Antall sesonger bestemmes av seeroppslutning, for det meste. Er ikek sikkert serien overlever tredje sesong engang.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. juni 2006 #39 Skrevet 15. juni 2006 Ja, også ender det opp med at "alt var en drøm" eller noe sånt teit. ← akkurat som alle mine fortellinger og stiler på barne- og ungdomsskolen da jeg ikke gadd å skrive mer! synes det var ganske bra igår jeg, men nesten hele denne sesongen har vært et eneste stort gjesp... men begynner det igjen i september? mener de sa at nye innspillnger begynte i september, jeg?
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #40 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jepp fruktfat. De begynner innspillingen i USA til høsten. Men episodene blir jo sendt ut fortløpende og TvNorge loooovet at de skulle sende veldig nært opp til sendingene i USA.. Mht hvor lenge de kommer til å holde på. Leste at de mest sannynlig skal gå for totalt 4 sesonger. Skuespillerne har skrevet kontrakt for 6 sesonger - men det er jo ikke sikkert at de holder å SÅ lenge.... Med tanke på at hver sesong er 22-25 episoder og èn sesong varer fra høsten til vårparten så vil jo dette ta sin tid da.... Sånn sett tror jeg de gjør klokest å holde det til rundt 4 sesonger. Iallefall må de gi seerne - oss - mer SVAR enn bare spørsmål - ellers går jo folk (les: iallefall meg) lei når den ene gåten (hemmeligheten) etter den andre dukker opp. *gleder seg til sesong tre* Endret 15. juni 2006 av Scorpina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå