Mamma til 3 Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Reklamen lokket med spektakulær slutt og at mange mysterier skulle få sin løsning. Vel vi fikk vite hva som forårsaket flystyrten og hvorfor de må trykke på knappen. Det var vel det. Klarte dere å få noe mer ut av det? Endret 15. juni 2006 av Jente 29
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Nei... Og det er alt for lenge til september...
Klips Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Men jeg skjønte ikke helt hva som skjedde, jeg. Hva gjorde han med den nøkkelen? Skrudde av hele elektromagnetismen? :klø:
Nemmera Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Han sprengte den vel i stykker på en eller annen måte.. Det var nå ihvertfall det han sa han skulle gjøre. Han ødela den ihvertfall, for signalene fra båten til DEsmond begynte plutselig å sendes ut igjen (Antar det var det de så på den røde lampen inne i den bunkersen i det snødekte landskapet. Litt kjedelig for Pen hvis Desmond er død da, når hun endelig finner han)
snøfnugg Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Syns bare det er så bra jeg. Fælt å vente helt til høsten jo.
Gjest Mireya i.i Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Noen som har lyst til å fortelle meg hva som skjedde? Har egentlig falt av lasset for mange episoder siden, men har lyst til å vite hvorfor flyet styrtet, og hvorfor de måtte trykke på knappen, og eventuelt andre "must-knows"... prettyplease?
Annie Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Det er visstnok et sterkt magnetfelt som blir aktivert om de ikke trykker på knappen. Da flyet styrtet hadde ikke tallene blitt slått inn til tiden, og det var magnetfeltet som "dro" flyet ned.
Litt Lost Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Synes vi fikk litt mer svar. Walt og faren fikk dra, til en spesiell destinasjon, hvor redningen skulle være. Og når de drar, kommer de aldri tilbake. Dette forsterker mine tanker om at dette er styrt utenfra, de overvåkes og holdes i området, et eksperiment som Locke har snakket om de siste episodene. Kanskje er det far til Pen som styrer det hele??? Og er det ikke rart at det var Libby (Hugos Libby, Libby som var på "galehuset") som ga båten til Desmond. Både Desmond og Libby endte opp på øyen.
Annie Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Og er det ikke rart at det var Libby (Hugos Libby, Libby som var på "galehuset") som ga båten til Desmond. Både Desmond og Libby endte opp på øyen. ← Det VAR henne ja. Jeg satt og lurte på hvem hun var.
Klips Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Men det var ikke den heldigste frisyren hun har hatt i løpet av serien. Litt sånn antiglossy, småorange Krystle-frisyre
Jens Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 Syns det ALDRI skjer noe i denne serien!!!Drit kjedelig. Nå gidder jeg ikke se på mer. Har tatt ett år bare for å få vite hvorfor flyet styrtet, halvt år har de sittet å trykket på den kjedelige knappen. Nei, vettu hva....
Gjest Wasabi Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Thi-hi, tenkte også på det med Libbys frisyre! Endel svar fikk vi i går ja, samtidig har det gjort det slik at det er mange mulige utfall til fortsettelsen.. Og selv om mye spennende skjedde så sitter vi igjen med like mange spørsmål. Akkurat slik sesongavlustninger bruker å være (f.eks Frustrerte Fruer dagen før!)
Jens Skrevet 15. juni 2006 #15 Skrevet 15. juni 2006 Det tar sikkert 10 år før vi får vite hele storyen!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #16 Skrevet 15. juni 2006 Men de folka som satt på den forskningsstasjonen, satt de der og målte elektromagnetisme, og når det slo ut så ringte de til Pen? Jeg skjønner at hun kanskje leter ja, men hvordan vet hun omtrent hvor hun skal lete og hva hun skal lete etter men hun har tydeligvis ikke funnet øya da. Merkelige greier.
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2006 #17 Skrevet 15. juni 2006 De skal jo gjennom minst seks sesonger da Enig i at de drøyer det veldig ut, men jeg syns det er spennende likevel.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #18 Skrevet 15. juni 2006 Det tar sikkert 10 år før vi får vite hele storyen! ← Ja, også ender det opp med at "alt var en drøm" eller noe sånt teit.
Nemmera Skrevet 15. juni 2006 #19 Skrevet 15. juni 2006 Men de folka som satt på den forskningsstasjonen, satt de der og målte elektromagnetisme, og når det slo ut så ringte de til Pen? Jeg skjønner at hun kanskje leter ja, men hvordan vet hun omtrent hvor hun skal lete og hva hun skal lete etter men hun har tydeligvis ikke funnet øya da. Merkelige greier. ← Pen sa til Desmond når hun kom på stadion at når man har masse penger kan man finne hvem som helst. Jeg tolket det derfor slik at de som satt på den stasjonen lette etter signalet fra båten til Desmond. Siden den har ligget ved øyen kan elektromagnetismen ha forstyrret signalene, og når det eksploderte kan det jo hende at de plukket opp signalene fra båten igjen....
Gjest gjesta Skrevet 15. juni 2006 #20 Skrevet 15. juni 2006 Hva var det blikket mellom Kate og Jack på slutten der egentlig? Diskuterte dette med noen, jeg synes ikke de så redde ut? Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå